ITIL® v3 Foundation vizsgafelkészítő

Tanfolyam kódja:
MFITIL1
Tanfolyam hossza:
24 tanóra, 3 egymást követő nap, napi 8 tanóra, 9.00-16.30
Ára:
149 500 Ft + Áfa
Akciók:

Online kedvezmény

Oktató:
Rövid ismertetés:

A tanfolyam célja, hogy a résztvevők megismerjék az informatikai szolgáltatások menedzsmentjére, üzemeltetésére és fejlesztésére alkalmazható gyakorlatokat, melyek nagyban segítik a szolgáltatások minőségének javítását, illetve a szabályozásra vonatkozó követelményeknek való megfelelést. Továbbá a tanfolyam segít felkészülni az ITIL Foundation (Syllabus 2011) vizsgára is.

Előfeltételek:

Angol nyelv alapfokú ismerete, tekintettel arra, hogy a tananyag és a vizsga is angol nyelvű.

Kiknek ajánljuk?

Mindenkinek ajánljuk, akinek szüksége van az informatikai szolgáltatások üzemeltetéséhez, irányításához és fejlesztéséhez szükséges ismeretek, gyakorlatok elsajátítására.

Képzés nyelve:
Magyar, igény esetén angol
Részletes leírás:
 
Ez a tanfolyam e-learning formában is elérhető!

A tanfolyam magában foglalja az ITIL bemutatását, a szolgáltatási folyamatok részenkénti lebontását: szabályozás, stratégiák, tervezés, szolgáltatás-bevezetés, üzemeltetés, fejlesztés, illetve az ezekhez szükséges gyakorlati feladatokat.

Továbbá a tanfolyam segít felkészülni az ITIL Foundation (syllabus 2011) vizsgára is, mely letehető tesztcenterünkben. Vizsgával kapcsolatos információkért látogasson el Vizsgáztatás menüpontunkra.

ITIL v3 Foundation vizsgafelkészítő tanfolyamunk elérhető SZIMULÁCIÓVAL! A részletekért keresse oktatásszervező kollégáinkat vagy tekintse meg képzési adatlapunkat.

 

Tematika: 

1. Az ITIL bemutatása

1.1. Az ITIL története
1.2. Az ITIL működési környezete
1.3. v3 2011 Edition
1.4. Az ITIL ISO-s változata (ISO/IEC 20000)

 

2. Vállalati folyamatok szabályozása

2.1. Folyamatmodellek
2.2. Informatikai folyamatok meghatározása
2.3. Folyamatok értékteremtése, bevételei – költségei

 

3. Szolgáltatásstratégia

3.1. Az általános IT stratégia és a szolgáltatásstratégia
3.2. Pénzügyi mutatók, gazdaságossági megtérülési számítások, TCO, ROI
3.3. Portfólió menedzsment, igénykezelés
3.4. Kockázatmenedzsment alapok, üzleti kapcsolatok menedzselése

 

4. Szolgáltatások tervezése

4.1. Rendelkezésre állás, biztonság, szolgáltatásfolytonosság
4.2. Szükséges informatikai kapacitások meghatározása
4.3. Szolgáltatási szintek meghatározása, felügyelete
4.4. IT beszállítók kezelése, elvárások meghatározása

 

5. Szolgáltatás-bevezetés

5.1. Kiadáskezelés
5.2. Konfigurációmenedzsment
5.3. Változáskezelés
5.4. Eredményességi kritériumok vizsgálata, monitorozása

 

6. Szolgáltatás-üzemeltetés

6.1. Incidens- és problémakezelés
6.2. Hozzáférések kezelése
6.3. Események kezelése

 

7. Ügyfélszolgálati tevékenységek

 

8. Folyamatos szolgáltatás-fejlesztés

8.1. Szolgáltatások mérése, elemzése
8.2. Naplóelemzési módszerek
8.3. Fejlesztési módszertanok
8.4. Statisztikai módszerek

 

9. Az ITIL alkalmazása a gyakorlatban

Vissza


Hasonló tanfolyamok listája:

Az oktatás kialakításának célja, hogy a felhasználók elsajátítsák az informatikai biztonság alapjait és az őket érintő fenyegetettségek felismerésének és elhárításának eszközeit, tudatosan tegyenek az információk biztonságáért, tisztában legyenek az adatvédelem sajátosságaival.

A képzés célja az informatikai célok vizsgálati módszereinek bemutatása. A modulok feladata, hogy a hallgató átfogó képet kapjon a komplex informatikai rendszerek ellenőrzési feladatairól, eszközeiről és kapcsolatáról az üzleti területtel.

A tanfolyam célja, hogy a résztvevők megismerjék az informatikai szolgáltatások menedzsmentjére, üzemeltetésére és fejlesztésére alkalmazható gyakorlatokat, melyek nagyban segítik a szolgáltatások minőségének javítását, illetve a szabályozásra vonatkozó követelményeknek való megfelelést, kiegészítve egy játékosabb gyakorlati szimulációs nappal.

Az e-learning az ITIL® Continual Service Improvement vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Continual Service Improvement képzés az ITIL® keretrendszeréből a szolgáltatások optimalizálását és fejlesztését célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Continual Service Improvement vizsga díját is. Az ITIL® Continual Service Improvement képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

Az ITIL® e-learning az Expert vizsgára készíti fel a hallgatókat. A képzés az ITIL® Foundation és az Intermediate képzések, mint például az ITIL® MALC anyagára alapozva épül fel, így a hallgatók munkahelyi fejlődéséhez és karrierlehetőségeihez járul hozzá. A hallgatók az IT Service Management Business-ről, a vezetői teendőkről, a szervezeti kihívásokról, valamint az IT Service Management tervezéséről és alkalmazásáról tanulnak. A képzés ára tartalmazza az ITIL Expert vizsga díját is. Az ITIL® Expert képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

Az ITIL® E- learning a Foundation vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Foundation képzés a kulcsfogalmak, a terminológia és a különböző elemek megértését teszi lehetővé, amely a hallgatók munkahelyi fejlődéséhez és széleskörű karrierlehetőségeikhez járul hozzá. Az e-learning ára tartalmazza a Foundation vizsga díját is. Az ITIL® Foundation képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

Az e-learning az ITIL® Managing Across the Lifecycle vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Managing Across the Lifecycle képzés az ITIL® keretrendszeréből az informatikai rendszerek teljes életciklus alatt történő menedzsmentjét célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Managing Across the Lifecycle vizsga díját is. Az ITIL® Managing Across the Lifecycle képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

Az e-learning az ITIL® Practitioner vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Practitioner képzés az ITIL® keretrendszerének a mindennapi munkában való gyakorlati alkalmazásának lehetőségeit ismerteti meg, így támogatva a hallgatókat az üzleti céljaik megvalósításában. Az e-learning ára tartalmazza a Practitioner vizsga díját is. Az ITIL® Practitioner képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg. 

Az e-learning az ITIL® Service Design vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Service Design képzés az ITIL® keretrendszeréből a szolgáltatások megtervezését célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Service Design vizsga díját is. Az ITIL® Service Design képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg. 

Az e-learning az ITIL® Service Operation vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Service Operation képzés az ITIL® keretrendszeréből a szolgáltatások működtetését célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Service Operation vizsga díját is. Az ITIL® Service Operation képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

Az e-learning az ITIL® Service Strategy vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Service Strategy képzés az ITIL® keretrendszeréből a szolgáltatásokkal kapcsolatos stratégiai szintű feladatokat célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Service Strategy vizsga díját is. Az ITIL® Service Strategy képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.g.

Az e-learning az ITIL® Service Transition vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Service Transition képzés az ITIL® keretrendszeréből a szolgáltatások átadását célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Service Transition vizsga díját is. Az ITIL® Service Transition képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

A nagyvállalati információs rendszerek védelmi követelményeinek és megoldásainak bemutatása. A modul feladata, hogy a hallgató átfogó képet kapjon az információ védelmének aspektusairól, a védelmi rendszerek lehetőségeiről és korlátairól.

A Scrum Master e-learning a vizsgára készíti fel a hallgatókat, mely során megtanulják, hogy hogyan használják az agilis szoftverfejlesztés módszertanát az önszerveződéshez és a gyors változtatások kivitelezéséhez és megismerik a Scrum és az Agile keretrendszereit. A képzés ára tartalmazza a kapcsolódó vizsga díját is.

A Scrum Product Owner e-learning a vizsgára készíti fel a hallgatókat, mely során megtanulják, hogy hogyan használják az agilis szoftverfejlesztés módszertanát Product Ownerként dolgozva.

Tanfolyam naptár

H K Sz Cs P Szo V
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

Tanfolyam időpontok

Első oktatási nap:

2017-11-29  (Hétköznap napközbeni (09.00 - 16.30))

Jelentkezési határidő:

2017-11-17

Oktatók:

Akciók:

A tanfolyam ugyan még nem indult el, de a jelentkezési határidő lejárt. Hívd ügyfélszolgálatunkat, hátha még tudunk helyet biztosítani!


Ha egyik időpont sem felel meg neked, de érdekel a tanfolyam, kérünk, hogy add le jelentkezésedet időpont nélkül! Új időpont felvételekor értesíteni fogunk.


Jelentkezésedet leadhatod a kitöltött jelentkezési lap visszaküldésével is