fbpx

ITIL® Foundation vizsgafelkészítő 2in1 online

Tanfolyam kódja:
MFITIL34
Tanfolyam hossza:
32 tanóra, 4 egymást követő munkanap, napi 8 tanóra, 9.00-16.30
Ára:
199 500 Ft + Áfa
Akciók:

Stay Home kedvezmény

Oktató:
Rövid ismertetés:

A tanfolyam célja, hogy a résztvevők megismerjék az informatikai szolgáltatások menedzsmentjére (tervezésére, megvalósítására, üzemeltetésére és fejlesztésére) alkalmazható széles körben bevált gyakorlatokat, melyek nagyban segítik a minőségi IT-szolgáltatások kialakítását, javítását, illetve a szabályozásra vonatkozó követelményeknek való megfelelést.

A tanfolyam segít továbbá felkészülni az ITIL® 4, de egyben akár az ITIL® V3 Foundation vizsgákra is.

Előfeltételek:

Angol nyelv alapfokú ismerete, tekintettel arra, hogy a tananyag és a vizsga is angol nyelvű.

Kiknek ajánljuk?

Mindenkinek ajánljuk, akinek szüksége van az informatikai szolgáltatások tervezéséhez, megvalósításához, üzemeltetéséhez és fejlesztéséhez szükséges ismeretek elsajátítására. A tanfolyam jellegéből adódóan mindazon informatikai szakemberek jelentkezését várjuk, akik egyrészt a gyakorlatban jelenleg széles körben alkalmazott V3 verzió jól bevált gyakorlatát ÉS a legújabb, a modern kor elvárásait is figyelembe vevő, legújabb ITIL kiadás (ITIL 4) alapjait egy tanfolyam keretében szeretnék megismerni.

Képzés nyelve:
Magyar, igény esetén angol
Részletes leírás:
 

A tanfolyam magában foglalja az ITIL® V3 részletes bemutatását, a szolgáltatási folyamatok részenkénti lebontását: szabályozás, stratégiák, tervezés, szolgáltatás-bevezetés, üzemeltetés, fejlesztés, illetve az ezekhez szükséges gyakorlati feladatokat.

A tanfolyam segít felkészülni az ITIL® Foundation (syllabus 2011 és 2018) vizsgára is, mely letehető tesztcenterünkben. Vizsgával kapcsolatos információkért látogasson el Vizsgáztatás menüpontunkra.

 

Tematika: 

1. AZ ITIL® BEMUTATÁSA

1.1.       Az ITIL® története, verziók áttekintése
1.2.       Az ITIL® alkalmazhatósága
1.3.       ITIL V3 2011 bemutatása, szolgáltatási életciklus
1.4.       Az ITIL 4 keretrendszer felépítése, üzleti hasznossága
1.5.       ITIL Szolgáltatási Értékrendszer (SVS)
1.6.       Foundation vizsgák ismertetése

 

2. ITIL ALKALMAZÁSA A GYAKORLATBAN

2.1.       Alapfogalmak
2.2.       Folyamatok, funkciók
2.3.       Szolgáltatások és termékek
2.4.       Szolgáltatási eszközök
2.5.       Szolgáltatásmenedzsment
2.6.       Szolgáltatók, ügyfelek és egyéb érdekelt felek, szolgáltatás kapcsolatok
2.7.       Szerepkörök, RACI felelősségi mátrix
2.8.       Értékteremtés, értékek: eredmény, költségek, kockázatok
2.9.       4 dimenziós szolgáltatásmenedzsment modell
2.10.     Szervezetek, és emberek
2.11.     Információ és technológia
2.12.     Partnerek és beszállítók
2.13.     Értékláncok és folyamatok

 

3. SZOLGÁLTATÁS STRATÉGIA

3.1.       Üzleti stratégia, IT stratégia
3.2.       Szolgáltatás stratégia építőelemei
3.3.       Alapfogalmak (megvalósítási formák, kockázatkezelés, Business Case stb.)
3.4.       Stratégiai folyamatok (5 folyamat)

 

4. SZOLGÁLTATÁSOK TERVEZÉSE

4.1.       Tervezési tevékenységek terjedelme, tervezési szempontok
4.2.       Tervezés fontossága, üzleti értéke
4.3.       Tervezési folyamatok (8 folyamat)

 

5. SZOLGÁLTATÁSOK MEGVALÓSÍTÁSA

5.1.       Szolgáltatások kialakításának üzleti értéke
5.2.       Bevezetési folyamatok (7 folyamat)

 

6. SZOLGÁLTATÁSOK ÜZEMELTETÉSE

6.1.       Szolgáltatások üzemeltetésének üzleti értéke
6.2.       Üzemeltetési folyamatok (5 folyamat)

 

7. FOLYAMATOS SZOLGÁLTATÁS FEJLESZTÉS

7.1.       Szolgáltatás fejlesztés fontossága, üzleti értéke
7.2.       Fejlesztési lehetőségek kezelése, CSI register
7.3.       7 lépéses szolgáltatás fejlesztési folyamat

 

8. SZOLGÁLTATÁSI ÉRTÉK RENDSZER

8.1.       Szolgáltatási Érték Rendszer
8.2.       Lehetőség, igény és érték
8.3.       ITIL vezérlőelvek
8.4.       Irányítás
8.5.       Szolgáltatási értéklánc
8.6.       Folytonos fejlesztés
8.7.       Praktikák

 

9. ITIL MENEDZSMENT PRAKTIKÁK

9.1.       Általános menedzsment praktikák
9.2.       Szolgáltatásmenedzsment praktikák
9.3.       Műszaki menedzsment praktikák

 

 

The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Vissza


Hasonló tanfolyamok listája:

A COBIT® 5 az ISACA útmutatóinak új generációja az IT vállalati irányítására és menedzsmentjére vonatkozóan. Számos szervezet és az üzleti, IT, kockázatkezelési, információbiztonsági és bizonyosságnyújtási közösséghez tartozó felhasználó tapasztalatára épít, melyet a COBIT® több mint 15 éves gyakorlati alkalmazása és használata során gyűjtöttek.

Az információ minden vállalat számára kulcsfontosságú erőforrás. A technológia az információ keletkezésének időpontjától egészen a megsemmisüléséig jelentős szerepet játszik. Az információtechnológia folyamatosan továbbfejlődik, és mindinkább áthatja a vállalatokat, a társadalmi, az állami és az üzleti szférát.

Ennek eredményeként a vállalatok és vezetőik napjainkban egyre jobban törekednek arra, hogy

  • Jó minőségű információt biztosítsanak üzleti döntések támogatásához.
  • Üzleti értékeket teremtsenek az IT támogatásával megvalósuló befektetések által, azaz elérjék stratégiai céljaikat, valamint üzleti hasznot hajtsanak az IT eredményes és innovatív felhasználásával.
  • Működési kiválóságot érjenek el a technológia megbízható és hatékony alkalmazásával.
  • Elfogadható szinten tartsák az IT használatából eredő kockázatokat.
  • Optimalizálják az IT szolgáltatások és a technológia költségeit.
  • Betartsák az egyre nagyobb számú jogszabályt, szabályozást, szerződéses kötelezettséget és szabályzatot.

ITIL® 4 is the latest update of the world’s most popular framework for IT Service Management and offers a renewed focus on value-driven practices and the optimization of IT Services. The ITIL® 4 Foundation exam is included.

ITIL® Practitioner follows on from ITIL® Foundation to provide a practical guide to adopting and adapting ITIL® training for use in business. The training course includes the ITIL® Practitioner exam.This practical level of understanding makes ITIL® Practitioner particularly suitable for introducing ITIL® into the workplace.

This Scrum Master course is aimed towards those with a background in Project Management who are looking to get to grips with Scrum principles and gain recognition for their expertise in the application of them. Certification of this Scrum Training Course proves your ability to understand Scrum values, practices and applications and use this knowledge to lead Scrum projects and facilitate the implementation of the Scrum framework.

This Scrum certification course enables aspiring Product Owners to develop their knowledge of how to maintain and manage a responsive product backlog and have a product vision that represents the stakeholders' and customers' requirements.

Tanfolyam időpontok

Első oktatási nap:

2020-06-02  (Hétköznap napközbeni (09.00 - 16.30))

Jelentkezési határidő:

2020-05-22

Oktatók:

Akciók:

A tanfolyam ugyan még nem indult el, de a jelentkezési határidő lejárt. Hívd ügyfélszolgálatunkat, hátha még tudunk helyet biztosítani!


Első oktatási nap:

2020-10-19  (Hétköznap napközbeni (09.00 - 16.30))

Jelentkezési határidő:

2020-10-09

Oktatók:

Akciók:

Ha egyik időpont sem felel meg neked, de érdekel a tanfolyam, kérünk, hogy add le jelentkezésedet időpont nélkül! Új időpont felvételekor értesíteni fogunk.


Amennyiben munkatársaiddal zárt csoportos képzésen veszel részt és kaptál a tanfolyam időpont kódot, itt tudod leadni jelentkezésedet


Jelentkezésedet leadhatod a kitöltött jelentkezési lap visszaküldésével is