fbpx
Tanfolyam hossza:
Képzés nyelve:
16 tanóra
Magyar, igény esetén angol
A képzés díja:

279 500 Ft + Áfa


Tanfolyam időpontok és jelentkezés

Első oktatási nap: 2024. június 17., további oktatási napok: 18.

Hétköznap napközbeni (09.00 - 16.30)
Jelentkezési határidő:
2024. június 7.
Képzés nyelve:
Magyar
Tanfolyam díja:

279 500 Ft + Áfa

Kedvezmények:

Első oktatási nap: 2024. szeptember 16., további oktatási napok: 17.

Hétköznap napközbeni (09.00 - 16.30)
Jelentkezési határidő:
2024. szeptember 6.
Képzés nyelve:
Magyar
Tanfolyam díja:

279 500 Ft + Áfa

Kedvezmények:

Első oktatási nap: 2024. december 2., további oktatási napok: 3.

Hétköznap napközbeni (09.00 - 16.30)
Jelentkezési határidő:
2024. november 22.
Képzés nyelve:
Magyar
Tanfolyam díja:

279 500 Ft + Áfa

Kedvezmények:

Zártcsoportos képzésre jelentkezem

Amennyiben munkatársaiddal zárt csoportos képzésen veszel részt és kaptál a tanfolyam időpont kódot, itt tudod leadni jelentkezésedet.

Jelentkezés időpont nélkül

Ha egyik időpont sem felel meg neked, de érdekel a tanfolyam, kérünk, hogy add le jelentkezésedet időpont nélkül! Új időpont felvételekor értesíteni fogunk.

Ezeket a kedvezményeket veheted igénybe jelentkezéskor:

Time to Renew: 10% kedvezmény

Az akkreditált tanfolyam célja, hogy a résztvevők megismerjék az informatikai és digitális szolgáltatások menedzsmentjére, tervezésére, üzemeltetésére és fejlesztésére alkalmazható legújabb gyakorlatokat, melyek nagyban segítik a szolgáltatások minőségének javítását, illetve a szabályozásra vonatkozó követelményeknek történő megfelelést. A tanfolyam megfelelő alapot nyújt az ITIL® 4 Foundation vizsga sikeres letételére.

 

Mindenkinek ajánljuk, akinek szüksége van az informatikai és digitális szolgáltatások irányításához, fejlesztéséhez és üzemeltetéséhez szükséges ismeretek elsajátítására. Elsősorban olyan informatikai szakemberek jelentkezését várjuk, akik már rendelkeznek szolgáltatásmenedzsment ismeretekkel, tapasztalatokkal és/vagy korábban már részt vettek ITIL® V3 képzésen, esetleg rendelkeznek ilyen tanúsítvánnyal. A tanfolyam az ITIL® 4 alapjait mutatja be.

The Swirl logo™ is a trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
ITIL® is a registered trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Angol nyelv alapfokú ismerete, tekintettel arra, hogy a tananyag és a vizsga is angol nyelvű.

2019 februárban megjelent a legelterjedtebb informatikai szolgáltatásmenedzsment módszertan (ITIL®) legújabb kiadása, az ITIL® 4. A névválasztás egyben utalás is arra, hogy az ITIL® 4 egyik legfontosabb célkitűzése, hogy általános, széles körben alkalmazható útmutatást biztosítson mind az egyéneknek, mind a szolgáltatói szervezeteknek abban, hogy biztonsággal eligazodjanak az egyre szélesebb körben felismert Negyedik Ipari Forradalom (Ipar 4.0) megváltozott kihívásai között. Ez hozzájárul ahhoz, hogy továbbra is hatékonyan és eredményesen támogassák az üzleti tevékenységeket, működjenek együtt az érintett felekkel.

Az informatikai szolgáltatások már évek (évtizedek) óta alapvető fontossággal bírnak az üzleti világban, nem létezik már olyan iparág, üzleti tevékenység, ami eredményesen tudna működni informatikai támogatás nélkül. Az ITIL® új verziója megfelelő választ ad a gyorsan változó és komplex környezeti és módszertani átalakulásokra, a megváltozott munkamódszerekre, a megújult praktikákra, amelyek megkerülhetetlenek nemcsak az informatikai szakemberek, hanem bárki számára, aki valamilyen módon érintett a szolgáltatásmenedzsment területén és/vagy a digitális transzformáció világában.

Az ITIL®4 célja, hogy átfogó útmutatást nyújtson a szervezeteknek az informatika nyújtotta lehetőségek sikeres felhasználására a modern szolgáltatásalapú gazdaságban. Az ITIL® több, mint 30 éves fejlesztésének eredményeképpen, az ITIL®4 egy teljes körű, mindenre kiterjedő Informatikai/Digitális szolgáltatásmenedzsment keretrendszer, amely magában foglalja az informatikával, technológiával támogatott termékek és szolgáltatások teljes spektrumát, azok tervezését, üzemeltetését és fejlesztését.

 

Az ITIL® 4 hasznos útmutatást ad az IT szolgáltató szervezetek számára az üzleti területekkel történő együttműködésre, valamint arra az esetekre is, amikor az IT nemcsak támogatója, de egyben meghatározó eleme az üzleti stratégiának.

TEMATIKA: 

 

1. ITIL 4 FOUNDATION BEMUTATÁSA (Introduction to ITIL)

  • Tanfolyam áttekintése
  • IT szolgáltatásmenedzsment napjaink modern világában
  • Az ITIL fejlődése, elérhető ITIL minősítések
  • Foundation vizsga bemutatása

 

2. SZOLGÁLTATÁSMENEDZSMENT ALAPELVEK (Service Management Principles)

  • Szolgáltatás definíciója, szolgáltatások jellemzői
  • Szolgáltatással kapcsolatos szerepkörök, felelősségek
  • Értékteremtés
  • Eredmény, költségek, kockázatok
  • Szolgáltatáskínálat
  • Szolgáltatási tevékenységek, együttműködés

 

3. A 4 DIMENZIÓS SZOLGÁLTATÁSMENEDZSMENT MODELL (4 Dimensions of ITSM)

  • Szervezetek, és emberek
  • Információ és technológia
  • Partnerek és beszállítók
  • Értékláncok és folyamatok
  • Külső tényezők (PESTLE modell)

 

4. SZOLGÁLTATÁSI ÉRTÉK RENDSZER (Service Value System)

4.1. Irányelvek (Guiding Principles)

  • Fókuszban az érték
  • Használjuk fel, amit lehet
  • Fokozatos haladás visszajelzésekkel
  • Együttműködés és törekvés az átláthatóságra
  • Mindenre kiterjedő megközelítés
  • Egyszerűség, gyakorlatiasság
  • Optimalizálás és automatizálás

4.2. Informatikai irányítás (IT Governance)

  • Az irányítás fogalma, felelőssége, terjedelme
  • Tipikus irányítási tevékenységek

4.3. Szolgáltatási értéklánc (Service Value Chain)

  • Igények átalakítása értékké
  • Értéklánc tevékenységek, bemenetek, kimenetek és szerepek az értékteremtésben
  • Tervezés
  • Fejlesztés
  • Együttműködés külsősökkel
  • Tervezés/Megvalósítás
  • Beszerzés/Fejlesztés
  • (Szolgáltatás) Nyújtása/Támogatása
  • Értékfolyam fogalma, példák

4.4. Folytonos Fejlesztési Modell (Continual Improvement Model)

  • 7 lépéses Fejlesztési Modell
  • Mi a víziónk?
  • Hol vagyunk most?
  • Hová akarunk eljutni?
  • Mit tegyünk, hogy elérjük a céljainkat?
  • Valósítsuk meg a terveinket!
  • Elértük a céljainkat?
  • Hogyan tartsuk meg a lendületet?

 

 

4.5. ITIL 4 Praktikák (ITIL 4 Practices)

4.5.1. Általános menedzsment praktikák

    • Architektúra menedzsment
    • Folytonos fejlesztés
    • Információ-biztonság menedzsment
    • Szolgáltatással kapcsolatos tudásmenedzsment
    • Szolgáltatások mérése és riportozása
    • Szervezeti változások kezelése
    • Portfólió menedzsment
    • Projekt menedzsment
    • Üzleti kapcsolatok kezelése
    • Kockázatmenedzsment
    • Szolgáltatások pénzügyi menedzsmentje
    • Szolgáltatások stratégia menedzsmentje
    • Beszállítói együttműködés kezelése
    • Munkaerő- és kompetenciakezelés

 4.5.2. Szolgáltatásmenedzsment praktikák

    • Rendelkezésre állás kezelése
    • Üzleti elemzés
    • Kapacitás és teljesítménykezelés
    • Változások felügyelete
    • Incidenskezelés
    • Informatikai eszközök menedzsmentje
    • Monitorozás és eseménykezelés
    • Problémakezelés
    • Szolgáltatások kialakítása
    • Szolgáltatás katalógus menedzsment
    • Szolgáltatási konfiguráció menedzsment
    • Szolgáltatásfolytonosság kezelése
    • Szolgáltatás tervezés
    • Service Desk
    • Szolgáltatási szintek kezelése
    • Szolgáltatási igények kezelése
    • Szolgáltatások tesztelése, jóváhagyása

 4.5.3. Műszaki menedzsment praktikák

    • Üzembe helyezés menedzsment
    • Infrastruktúra- és platform menedzsment
    • Alkalmazások fejlesztése és menedzsmentje

 

A dőlt betűs praktikák a céljaikon és a kapcsolódó definíciókon keresztül kerülnek bemutatásra.

Az aláhúzott praktikák (Key Practices) részletesebben kerülnek bemutatásra

A képzésünk során a résztvevők a hivatalos tananyagot és könyvet kapnak, amelyet a világszerte elismert szervezet, a PeopleCert állított össze. A tananyag tartalma részletes és átfogó, számos gyakorlati példával, feladattal kiegészítve, hogy a résztvevők valódi szakértővé váljanak a képzésünk témájában.

A PeopleCert hivatalos anyagai, a Masterfield tananyagával kiegészítve biztosítják a tanulók számára a legmagasabb minőséget és a szakmai vizsgához szükséges tudást. A tananyagot és könyvet a képzésünk részeként biztosítjuk, így bármikor használható a vizsgára való felkészüléshez.

ITIL® 4 Foundation, mely minősítést a tanfolyamot követően tetszőleges időpontban távfelügyelettel online lehet megszerezni.

A tanfolyam ára magában foglalja a 147.500 Ft + ÁFA vizsgadíjat, mely kötelezően tartalmaz egy digitális tankönyvet (eBook) valamint a hivatalos tananyagot.

A vizsga részletei:

-11 nyelven elérhető,
- 40 felelet-választós kérdés,
- a sikeres vizsga feltétele a 40-ből 26 pont elérése,
- rendelkezésre álló idő: 1 óra,
- a vizsga során nem használható a hivatalos tankönyv.


Take2: A vizsgadíjon felüli plusz 19.500 Ft + ÁFA összeg befizetésével még egyszer újra vizsgázhatsz.

 

Az ITIL® 4  Foundation tanúsítványt 3 évente szükséges megújítani. 

A tanfolyam szakképzett mentorai


Kérdésed van a tréninggel kapcsolatban?



TOVÁBBFEJLESZTENÉD A TUDÁSOD A TÉMÁBAN?

Ha szeretnél mélyebb ismereteket szerezni ezen a területen, akkor ezekből a ráépülő képzésekből választhatsz.


ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI) akkreditált tanfolyam vizsgával
(MFITILDPI)

Hossz:
24 tanóra
Ár:

348 500 Ft + Áfa

Kedvezmény:
Időpontok:
nov. 06
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support akkreditált tanfolyam vizsgával
(MFITILCDS)

Hossz:
24 tanóra
Ár:

348 500 Ft + Áfa

Kedvezmény:
Időpontok:
aug. 26
ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT (HVIT) akkreditált tanfolyam vizsgával
(MFITILHV)

Hossz:
24 tanóra
Ár:

348 500 Ft + Áfa

Kedvezmény:
Időpontok:
május 13
okt. 14
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value akkreditált tanfolyam vizsgával
(MFITILDSV)

Hossz:
24 tanóra
Ár:

348 500 Ft + Áfa

Kedvezmény:
Időpontok:
nov. 27
ITIL® 4 Specialist: Business Relationship Management akkreditált vizsgafelkészítő tanfolyam vizsgával
(MFITILBRM)

Hossz:
24 tanóra
Ár:

368 500 Ft + Áfa helyett 338 500 Ft + Áfa

Időpontok:
jún. 10
szept. 09
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support Course e-learning vizsgával
(MFITILCDSE)

Ár:

452 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel

This course makes up one of the modules which go together to form the ITIL 4 Managing Professional stream. The 2 days of training looks at the ‘core’ service management activities involved in the ITIL framework, as well as the ‘creation’ of services as newly covered by ITIL 4. It also covers service performance and service quality and improvement. The ITIL 4 Specialist: Create Deliver and Support exam is included in the price.
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value e-learning vizsgával
(MFITILDSVE)

Ár:

452 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel

This course makes up one of the modules which go together to form the ITIL 4 Managing Professional stream. The 2 days of training covers all types of engagement and interaction which occurs between a service provider and their customers, users, suppliers and partners. The ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value exam is included in the price.
ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT (HVIT) e-learning vizsgával
(MFITILVE)

Ár:

452 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel

The ITIL 4 High Velocity IT course gives thorough understanding regarding the methods in which digital organisations and digital operating models works in high velocity environments to the participants, focusing on quick delivery of products and services to achieve high value. This training course consists of the use of working practices like Agile and Lean, and technical practices and technologies such as Cloud, Automation, and Automatic Testing etc.
ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI) e-learning vizsgával
(MFITILDPIE)

Ár:

452 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel

This course provides universal skills and knowledge which is applicable to both the Managing Professional and Strategic Leader streams of ITIL® 4. The 2 days of training focuses on how to create a ‘learning and improving’ IT organisation and looks at both practical and strategic elements. The ITIL 4 Specialist Direct, Plan and Improve exam is included in the price. Key topics covered include the influence and impact of Agile and Lean, planning and delivering continual improvement, and creating a strong and effective strategic direction.
ITIL® 4 Practitioner: Service Request Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILSRME)

Ár:
705 500 Ft + Áfa
ITIL® Service Request Management is a practice that focuses on efficiently handling and fulfilling service requests from users and customers. It ensures a structured and streamlined approach to managing the entire lifecycle of service requests, from submission to fulfilment.
ITIL® 4 Practitioner: Service Desk e-learning vizsga voucherrel
(MFITILSDTE)

Ár:
705 500 Ft + Áfa
This course focuses on enhancing service desk practices and skills within the ITIL framework, aiming to improve overall service delivery and customer satisfaction.
ITIL® 4 Specialist: IT Asset Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILITAME)

Ár:
940 500 Ft + Áfa
The ITIL® 4 Specialist: IT Asset Management Course is designed to provide a comprehensive knowledge of the key concepts, principles, and challenges of ITAM. This ITIL® Certification course will help them to gain in-depth knowledge of applying the organisation’s sustainability objectives to ITAM, know how to verify, audit, and analyse IT assets, and key skills required for ITAM.
ITIL® 4 Practitioner - Monitoring and Event Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILMOEM)

Ár:
705 500 Ft + Áfa
The ITIL® 4 Practitioner Monitoring and Event Management Certification aims to equip IT professionals with skills to effectively monitor and manage events, ensuring optimal performance and minimising service disruptions in IT service management. It focuses on proactive measures to enhance service reliability and user satisfaction.
ITIL® 4 Practitioner - Deployment Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILDEPM)

Ár:
705 500 Ft + Áfa
Deployment management is crucial for organisations as it ensures that changes in IT services are introduced effectively, aligning with business objectives. The ITIL® 4 Practitioner: Deployment Management Training Course is a specialised course designed to equip IT professionals with the knowledge and skills necessary to effectively manage the deployment of IT services and changes into production environments.
ITIL® 4 Practitioner - Problem Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILPME)

Ár:
705 500 Ft + Áfa
ITIL® 4 Problem Management is a practice that focuses on identifying and resolving the root causes of IT service problems to minimise disruptions.
ITIL® 4 Leader: Digital and IT Strategy e-learning vizsga voucherrel
(MFITILDITSE)

Ár:
940 500 Ft + Áfa
This ITIL® 4 Leader: Digital and IT Strategy DITS Training Course is a highly specialised course that focuses on harmonising digital business and IT strategies. Individuals will lay their hands-on approach on how to create a digital vision and how to shape IT and business strategy. 
ITIL® 4 Specialist: Plan, Implement And Control e-learning vizsga voucherrel
(MFITILPICE)

Ár:
940 500 Ft + Áfa
ITIL 4 Specialist: Plan, Implement and Control focuses on effective service planning, implementation, and control in IT service management for professionals aiming to enhance their skills in aligning IT services with business goals. 
ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support, and Fulfil e-learning vizsga voucherrel
(MFITILMSFE)

Ár:
940 500 Ft + Áfa
 ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support, and Fulfil Training focuses on optimising IT service performance, providing effective user support, and efficiently fulfilling service requests. 
ITIL® 4 Specialist: Business Relationship Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILBRME)

Ár:
940 500 Ft + Áfa
In the rapidly evolving landscape of IT service management, the ITIL® 4 Specialist: Business Relationship Management (BRM) Training Course emerges as a critical component. This course focuses on the indispensable discipline of Business Relationship Management, highlighting its relevance in fostering effective communication and collaboration between IT service providers and their business partners.
ITIL® 4 Specialist: Acquiring And Managing Cloud Services e-learning vizsga voucherrel
(MFITILAMCSE)

Ár:
940 500 Ft + Áfa
This ITIL® 4 Specialist Acquiring and Managing Cloud Services Course delve into the critical realm of cloud services within the ITIL® 4 framework, exploring their significance in modern IT infrastructures. It elucidates the principles, strategies, and practices essential for effectively acquiring and managing cloud services, aligning them with business objectives. With the accelerating shift to cloud-based solutions, this course provides indispensable insights into optimising the utilisation and management of cloud services.
ITIL® 4 Practitioner - Incident Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILINCM)

Ár:
705 500 Ft + Áfa
ITIL® 4 Incident Management is important as it ensures stable and available IT services, minimises downtime, improves service quality, and enhances customer satisfaction.
ITIL® 4 Specialist: Sustainability in Digital and IT e-learning vizsga voucherrel
(MFITILSDITE)

Ár:
940 500 Ft + Áfa
The ITIL® 4 Specialist: Sustainability in Digital and IT Training focuses on integrating sustainable practices within digital and IT services, aligning with the growing emphasis on environmental responsibility in technology. It explores strategies for minimising the environmental impact of IT operations while optimising efficiency. In today's tech-driven landscape, sustainability in digital and IT services is paramount for responsible and ethical business practices.

Ezek a tanfolyamok és e-learningek is érdekelhetnek

Tekintsd meg néhány további képzésünket a témában


COBIT alapok - Informatikai irányítás tanfolyam
(MFCOB)

Hossz:
16 tanóra
Ár:
249 500 Ft + Áfa
Időpontok:
okt. 21
ITIL® 4 Foundation akkreditált vizsgafelkészítő szimulációs gyakorlattal és vizsgával
(MFITIL4S)

Hossz:
24 tanóra
Ár:
308 500 Ft + Áfa
Kedvezmény:
Időpontok:
jún. 17
szept. 16
dec. 02
ITIL® 4 Foundation e-learning vizsgával
(MFITIL1E)

Ár:

385 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel

ITIL® 4 is the latest update of the world’s most popular framework for IT Service Management and offers a renewed focus on value-driven practices and the optimization of IT Services. The ITIL® 4 Foundation exam is included in the price.
COBIT® Foundation vizsgafelkészítő e-learning vizsga voucherrel
(MFCOBITE)

Ár:
939 500 Ft + Áfa
You’ll be learning about the following topics: Why COBIT® was introduced, its version history and how it has developed The 5 underlying principles behind COBIT® The Seven Enablers of effective IT governance described by the COBIT® framework The business case for COBIT® and how to present it to stakeholders How to use the COBIT® Process Capability Model How to implement COBIT® in an organisation
SIAM™ Foundation vizsgafelkészítő e-learning vizsga voucherrel
(MFSIAMFE)

Ár:
939 500 Ft + Áfa
Learn about Service Integration and Management (SIAM™) to optimise cost and increase. Become familiar with the roles and responsibilities of service integration and management. Acquire skills to manage products and technologies to deliver services and operating proce. Introduction to SIAM™ SIAM™ Fundamentals SIAM™ Layers and Structures SIAM™ Implementation Roadmap SIAM™ Implementation Key Stages SIAM™ Roles and Responsibilities SIAM™ Practices Practices of SIAM™ Processes to Support SIAM™ Processes in a SIAM™ Ecosystem Objectives and SIAM™ Considerations of the Main Processes SIAM™ Challenges and Risks Challenges Associated Risks and Potential Mitigations SIAM™ and Other Practices
SIAM™ Professional vizsgafelkészítő e-learning vizsga voucherrel
(MFSIAMPE)

Ár:
1 415 500 Ft + Áfa
SIAM™ is a method for coordinating with various service providers so they can work together to provide the client with excellent value. SIAM Training goes beyond theory, offering practical insights and certification to empower professionals in optimizing service delivery and navigating the complexities of modern business environments effectively. Learn about the best practices to continuously improve service delivery with SIAM Course. Recognise the SIAM™ roadmap for implementing SIAM™ as an organisation’s operating model Enlighted with the ways to mitigate challenges and risks while outsourcing the SIAM™ model Select appropriate mechanisms to address issues and improve integrator performance Facilitate the approaches for monitoring and measuring service performance Understand the role of a service integrator, a different feature of SIAM™