Jira Service Desk skálázható ügyféltámogatás tanfolyam - Időpontok és jelentkezés
Első oktatási nap: 2025. október 2.
Első oktatási nap: 2025. november 20.
Első oktatási nap: 2025. december 19.
Első oktatási nap: 2026. február 5.
Zártcsoportos képzésre jelentkezem
Jelentkezés időpont nélkül
Tanuld meg, hogyan építs fel egy átlátható, jól skálázható ügyfélszolgálatot Jira Service Desk alapon! A képzés során megismered a különböző szerepköröket, SLA-k kezelését, az ügyfélportál működését, valamint a hatékony csapatmunkát támogató beállításokat. Áttekintjük a Service Desk és a Confluence integrációját, a JQL lehetőségeit és a leghasznosabb kiegészítőket is, hogy ügyfélszolgálatod valóban modern és önkiszolgáló lehessen.
Ajánlott mindenkinek, aki modern, átlátható ügyféltámogatási megoldásokkal szeretne dolgozni; ügyfélszolgálati munkatársaknak, terméktámogatással foglalkozó kollegáknak, vezetőknek, valamint azoknak, akik mélységeiben szeretnék megérteni a Jira Service Desk működését, például a megoldás konfigurációjával lesznek megbízva.
- Jira felhasználó szintű ismeretek előnyt jelentenek
A Jira Service Desk az Atlassian ügyféltámogatási megoldása, amely világszerte számos iparágban támogatja a gyors, jól szervezett ügyfélkiszolgálást.
Az ITIL-alapokra épülő rendszer lehetővé teszi a szolgáltatási kérések hatékony kezelését, az SLA-k pontos nyomon követését és az átlátható csapatmunkát. A Jira Service Desk-et kiterjedten alkalmazzák IT helpdeskeken, pénzügyi és HR ügyfélszolgálatokon, sőt, akár belső támogatási folyamatokra is. Népszerűsége annak köszönhető, hogy egyszerre rugalmas, testreszabható és jól integrálható más Atlassian megoldásokkal, különösen a Confluence tudásbázissal.
Ez a tanfolyam azoknak szól, akik szeretnék kiaknázni a rendszer skálázhatóságát és önkiszolgáló lehetőségeit.
Tematika:
1. Elterjedt modellek (ITIL, egy ablakos ügyfélszolgálat)
2. Mire jó a Jira Service Desk?
3. Különféle szerepkörök, különféle jogosultságok (licenc kezelés)
4. Service Desk alapfunkciói (sorok, SLA)
5. Munkafolyamatok, ügytípusok
6. Ahogyan a csapat dolgozik - sorok kezelése
7. Ahogyan az ügyfelek látják - az ügyfélportál felépítése
8. Kibővített JQL lehetőségek
9. Önkiszolgáló ügyfélszolgálat - Service Desk + Confluence integráció
10. Hasznos kiegészítő pluginek
A képzést a Masterfield szakmai partnere a META-INF közreműködésével szervezi.
A tantermi képzések külső helyszínen kerülnek lebonyolításra.
Kérdésed van a tréninggel kapcsolatban?
ALAPOZÓ TRÉNINGEK EHHEZ A KÉPZÉSHEZ
Még nincs elegendő tudásod a kurzus elvégzéséhez? Akkor ezekkel a képzésekkel szerezheted meg a szükséges alapokat.
Ezek a tanfolyamok és e-learningek is érdekelhetnek
Tekintsd meg néhány további képzésünket a témában
Scrum Master e-learning vizsgával

Scrum Product Owner e-learning vizsgával

szerintem nagyon jól fel volt építve az alapoktól a kicsit komplexebb feladatokig a tananyag, a feladatok megoldásának bemutatásában is nagy hangsúly volt azon, hogy mit miért hogyan fogunk használni
Schaf Lili
evosoft Hungary Kft.