Tanfolyam időpontok és jelentkezés
Első oktatási nap: 2023. december 14.
A jelentkezési határidő már lejárt. Ha szeretnél jönni, még leadhatod a jelentkezésedet és igyekszünk helyet biztosítani.
Első oktatási nap: 2024. január 25.
Első oktatási nap: 2024. március 7.
Első oktatási nap: 2024. április 25.
Zártcsoportos képzésre jelentkezem
Jelentkezés időpont nélkül
A tanfolyamot elvégezve a résztvevők képesek lesznek saját ügyfél-, és/vagy terméktámogató folyamataikat Atlassian eszközökkel megvalósítani, alapos tudásra tesznek szert az egyszerűsített, testre szabott ügyfélportálok és a Jira belső munkafolyamatainak kapcsolatában, valós életből vett példák segítségével ihletet meríthetnek abból mások hogyan oldották meg a fejlesztés-terméktámogatás együttműködését. A menedzsment számára könnyen áttekinthető, automatikusan frissülő kimutatásokat készíthetnek a szerződésekben vállalt kötelezettségek teljesítéséről. Képesek lesznek olyan kiszolgálási modellt megalkotni, melynek segítségével kétszer annyi ügyféligény kiszolgálása nem igényel kétszer annyi támogató kollégát.
Ügyfélszolgálati munkatársaknak, terméktámogatással foglalkozó kollegáknak, vezetőknek, valamint azoknak, akik mélységeiben szeretnék megérteni a Jira Service Desk működését, például a megoldás konfigurációjával lesznek megbízva.
Az anyag elsajátítását megkönnyíti a Jira felhasználó szintű ismerete.
A Jira egy 2002 óta exponenciálisan fejlődő feladat és projektkezelő megoldás. Töretlen sikerét mi sem bizonyítja jobban, hogy a kezdeti IT célközönség mára már az üzleti élet minden szereplőjére kibővült. Az Atlassian minden csapat hatékonyságát szeretné növelni! HR, marketing, pénzügyi csapatok, ügyfélkiszolgálást, terméktámogatást komoly SLA elvárások teljesítése mellett végző csapatok mindennapjait könnyíti meg a Jira. Annak érdekében, hogy egy ilyen sokrétű rendszer az üzleti igények teljesítése terén maximális rugalmassággal, de az üzemeltetési és biztonsági szempontoknak is teljes körűen megfelelve működhessen, magasan képzett alkalmazás üzemeltetőkre van szükség.
Tematika:
1. Elterjedt modellek (ITIL, egy ablakos ügyfélszolgálat)
2. Mire jó a Jira Service Desk?
3. Különféle szerepkörök, különféle jogosultságok (licenc kezelés)
4. Service Desk alapfunkciói (sorok, SLA)
5. Munkafolyamatok, ügytípusok
6. Ahogyan a csapat dolgozik - sorok kezelése
7. Ahogyan az ügyfelek látják - az ügyfélportál felépítése
8. Kibővített JQL lehetőségek
9. Önkiszolgáló ügyfélszolgálat - Service Desk + Confluence integráció
10. Hasznos kiegészítő pluginek
A képzést a Masterfield szakmai partnere a META-INF közreműködésével szervezi.
Kérdésed van a tréninggel kapcsolatban?
ALAPOZÓ TRÉNINGEK EHHEZ A KÉPZÉSHEZ
Még nincs elegendő tudásod a kurzus elvégzéséhez? Akkor ezekkel a képzésekkel szerezheted meg a szükséges alapokat.
Jira felhasználói tanfolyam
Ezek a tanfolyamok és e-learningek is érdekelhetnek
Tekintsd meg néhány további képzésünket a témában
TestLink tesztmenedzsment eszköz használata
Jira adminisztrátor tanfolyam
Agilis projektmenedzsment alapok
Együttműködés hatékonyan - Confluence workshop
Agilis projektmenedzsment - Scrum és Kanban projektek kialakítása Jira eszközzel
FinTech gyakorlati képzés agilis alapokon
Agilis transzformáció a gyakorlatban képzés
Agilis vezetői tréning
Scrum Master e-learning vizsgával

215 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel
Scrum Product Owner e-learning vizsgával

241 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel
Az oktató szakmai felkészültsége kiemelkedő!
PowerPoint résztvevő
Continental Automotive Hungary Kft.