A tervezési minták a szoftverfejlesztés bevált megoldásai ismétlődő tervezési problémákra. A Gang of Four könyv óta (1994) a legelterjedtebb minták szabvánnyá váltak az iparágban, és mára szinte minden nagyobb .NET alapú rendszer használja őket – akár közvetlenül, akár keretrendszereken keresztül. A minták segítenek abban, hogy a kód átláthatóbb, karbantarthatóbb és könnyebben bővíthető legyen.
A tanfolyam során megtanulod felismerni a leggyakoribb helyzeteket, ahol minták alkalmazása indokolt, és azt is, hogyan lehet ezeket modern C# környezetben hatékonyan megvalósítani.

A képzés elvégzése után, többek között képes leszel:
- felismerni, mikor és melyik tervezési mintát érdemes alkalmazni
- létrehozni jól strukturált, könnyen bővíthető kódbázist
- implementálni a legfontosabb GoF mintákat modern C# nyelven
- megérteni és használni a nagyvállalati rendszerekben elterjedt mintákat
- hatékonyabban együttműködni architektúrával és skálázhatósággal foglalkozó csapatokkal
- olvashatóbb, karbantarthatóbb és újrafelhasználhatóbb kódot írni
Mélyebben is érdekel a C# és a hozzá kapcsolódó technológiák? Nálunk számos képzés közül válogathatsz:

TEMATIKA:
1. TERVEZÉSI MINTÁK BEVEZETÉSE
1.1 OOP elvek ismétlése
1.2 Programozási alapelvek: újrafelhasználható kód készítése
1.3 Tervezési minták fogalma
1.4 Tervezési minták rövid története: Gang of Four, Martin Fowler "Nagyvállalati minták"
2. LÉTREHOZÁSI (CREATIONAL) MINTÁK
2.1 Factory Method
2.2 Abstract Factory
2.3 IoC
2.4 Static Singleton
2.5 Modern Singleton
2.6 Prototype
2.7 Builder
3. VISELKEDÉSI (BEHAVIORAL) MINTÁK
3.1 Iterator
3.2 Chain of Responsibility
3.3 Visitor
3.4 State
3.5 Command
3.6 Observer
3.7 Mediator (classic + modern "message bus" implementációk)
3.8 Memento
3.9 Interpreter
3.10 Strategy
3.11 Template Method
4. STRUKTURÁLIS (STRUCTURAL) MINTÁK
4.1 Adapter
4.2 Bridge
4.3 Flyweight
4.4 Composite
4.5 Facade
4.6 Proxy
4.7 Decorator
Alaposan felkészített, megfelelő ismereteket kaptam.
ISTQB Certified Tester Foundation Level vizsgafelkészítő tanfolyam résztvevője