Tanfolyam időpontok és jelentkezés
Első oktatási nap: 2024. január 15., további oktatási napok: 16., 17., 18.
Első oktatási nap: 2024. május 21., további oktatási napok: 22., 23., 24.
Első oktatási nap: 2024. szeptember 23., további oktatási napok: 24., 25., 26.
Zártcsoportos képzésre jelentkezem
Jelentkezés időpont nélkül
Ezeket a kedvezményeket veheted igénybe jelentkezéskor:
MasterMoms program
A tanfolyamon a hallgatók megismerkedhetnek az egyik legfontosabb, legnagyobb múltú és legnagyobb elterjedtségű programozási nyelvvel, a C++ nyelvvel.
A képzést azon szoftverfejlesztőknek ajánljuk, akik még nem rendelkeznek C++ ismeretekkel és szeretnék elsajátítani a nyelv használatát.
A tanfolyam elvégzéséhez erős számítástechnikai és alapfokú programozási ismeretek szükségesek.
Ha még nem rendelkezel kódolási ismeretekkel, akkor első lépésként a Programozási alapok (MFPROG1) tanfolyamunkat ajánljuk.
Alapismereteid felméréséhez kérjük, hogy töltsd ki 20 kérdésből álló tesztsorunkat.
Kattints IDE a kérdéssorért!
A C nyelv kiterjesztéseként Bjarne Stroustrup kezdte el kifejleszteni a C++ nyelvet az 1980-as években. A C++ támogatja a generikus, az objektumorientált, illetve a procedurális programozást is, mivel egy általános célú, magas szintű programozási nyelv. A C++ a legkülönbözőbb alkalmazási területeken is megállja a helyét a rendszerprogramozástól kezdve a tudományos kutatásokig.
Rugalmassága és könnyű megérthetősége rendkívül népszerűvé teszi a programozók között.
Tanfolyamunkon részletes betekintést nyújtunk a C++ programozás alapjaiba.
Tematika:
1. BEVEZETÉS, FEJLESZTŐI KÖRNYEZETEK
1.1. A C++ nyelv bemutatása
1.2. Fejlesztőeszközök összehasonlítása
1.3. Visual Studio megismerése
1.4. Programok készítése, fordítása és futtatása
1.5. Parancssori használat
2. A C++ NYELV ELEMEI
2.1. Programok felépítése
2.2. Utasítások szerkezete
2.3. Operátorok
2.4. Változók, típusok és konstansok
2.5. Kiíratás és adatbevitel alapjai
2.6. Mutatók és a memóriakezelés alapjai (pointer)
3. VEZÉRLÉSI SZERKEZETEK
3.1. Utasítások sorrendje
3.2. Feltételes utasítás végrehajtás (if)
3.3. Többirányú elágazás (switch)
3.4. Ciklusok (for, while)
3.5. Ugrás (goto)
4. MODULÁRIS PROGRAMOK
4.1. Eljárások és függvények
4.2. Paraméterek átadása
4.3. Több fájlból álló programok (include)
5. FONTOSABB STANDARD KÖNYVTÁRAK (LIBRARY)
5.1. Numerikus függvények
5.2. Szövegkezelő függvények
5.3. Dátumkezelő függvények
5.4. Konverziós függvények
6. ÖSSZETETT ADATSZERKEZETEK
6.1. Dinamikus memória foglalás
6.2. Karakterláncok kezelése
6.3. Struktúrák
6.4. Stream
6.5. Felhasználói adattípusok
7. OBJEKTUMORIENTÁLT PROGRAMOZÁS ALAPJAI
7.1. Objektum, osztály, interfész és példány fogalma
7.2. Tulajdonságok és metódusok
7.3. Konstruktor, destruktor
7.4. Öröklődés
7.5. Láthatósági szabályok
8. VIZUÁLIS FELÜLET KÉSZÍTÉSÉNEK ALAPJAI
8.1. Felület tervezés alapjai, tulajdonságok beállítása
8.2. Események kezelése
8.3. Egér és billentyű események
8.4. Ablakok készítése, több ablakos rendszerek
8.5. Menü készítése
8.6. Párbeszédablakok készítése
8.7. Passzív komponensek (panelek, címkék, rétegek)
8.8. Adatbeviteli komponensek (gomb, sima szöveg, dátum, jelölőnégyzet, rádiógomb, legördülő lista, stb.)
Élmény volt a tanulás, tele sikerekkel. Köszönöm!
Magyar Lapterjesztő Zrt.