Microsoft 365 alkalmazások (OneDrive, Teams, Planner, OneNote, Forms) tanfolyam - Időpontok és jelentkezés
Első oktatási nap: 2025. december 11., további oktatási napok: 12.
Zártcsoportos képzésre jelentkezem
Jelentkezés időpont nélkül
Ezeket a kedvezményeket veheted igénybe jelentkezéskor:
MasterMoms program

A Microsoft 365 alkalmazásainak köszönhetően a napi munka során felmerülő adminisztratív kihívások gyorsan, egyszerűen és egy helyen kezelhetőek. A tanfolyam elsődleges célja, hogy bemutassa hogyan lehet napi szinten akár órákat megspórolni a Microsoft 365 alkalmazások használatával. Mivel az Office 365 szolgáltatások és alkalmazások mobiltelefonon és a webböngészőben is elérhetők, így a megszerzett ismeretanyaggal egy igazi, helytől, eszköztől független tudás birtokába kerülhetünk, amely segítségével bárhol, bármikor hatékonyan, minimális időráfordítással oldhatunk meg problémákat.
Minden felhasználónak, aki ezzel dolgozik vagy csak szeretné megismerni ezt a termékcsaládot. A tanfolyam különösen hasznos, ha átállást terveznek a Microsoft 365 termékeire.
Részletes tartalom - Microsoft 365 alkalmazások (OneDrive, Teams, Planner, OneNote, Forms) tanfolyam
Tematika:
1. Microsoft 365 BEVEZETÉS
1.1. Felhő alapú működésről általánosan
1.2. Mi a különbség és az összefüggés a Microsoft 365 és a korábbi „dobozos” termékek között.
1.3. Frissítések és a uservoice szolgáltatás
2. MICROSOFT 365 CSOPORTOK ÉS AZ OUTLOOK
2.1. Az Online Outlook kezelőfelülete
2.2. Összehasonlítás a korábbi változatokkal
2.3. Mi az a Microsoft 365 csoport?
2.4. Milyen előnyöket hordoz magában a csoport kommunikáció az eddigiekhez képest
2.5. A mindennek az alapját nyújtó SharePoint alapjai
3. MICROSOFT ONEDRIVE ÉS AZ OFFICE PROGRAMOK WEBALKALMAZÁSAI
3.1. A OneDrive online felületének felépítése
3.3. Mire használható ez a gyakorlatban?
3.4. Dokumentumok feltöltése
3.5. Dokumentumok szerkesztése a webalkalmazásban és az asztali alkalmazásban egyaránt
3.6. Jogosultságok kiosztása és azok típusai
3.7. Közös munka egy dokumentumon
3.8. Verziókezelés
3.9. Lomtár használata
4. MICROSOFT TEAMS
4.1. Az online projekt alapú kommunikáció alapjai
4.2. Mi a probléma az e-mail használatával?
4.3. A Teams és a Microsoft 365 csoportok kapcsolata
4.4. Webalkalmazás és az asztali alkalmazás különbségei
4.5. A csoportok és a csatornák hierarchiája
4.6. Chat alapú kommunikáció előnyei a munkahelyen
4.7. Chat alapú kommunikáció gyakorlati példákon keresztül @megemlítés funkció
4.8. Közös fájlkezelés a Teamsen belül
4.9. Beépülő modulok használata
4.10. Privát kommunikáció a Teams segítségével
4.11. Videóhívások, asztal megosztása, irányítás átvétele
4.12. Értesítések a Teamsen belül
4.13. Csoportok és csatornák tulajdonos szintű beállításai
4.14. Keresés a Teamsen belül
4.15. A Teams mobilalkalmazás összehasonlítása az eddig tanultakkal
5. MICROSOFT PLANNER
5.1. Mire használható a Planner, és mire nem
5.2. Feladatok létrehozása és paraméterezése
5.3. Csoportosítások és szűrések áttekintése
5.4. Gyakorlati példák a használatra
5.5. Webes felület és a Mobilalkalmazás áttekintése
6. MICROSOFT ONENOTE
6.1. Az eddig működés összehasonlítása a felhő alapú működéssel
6.2. Jegyzetfüzet, szakasz, lap felépítés
6.3. Hogy érdemes közösen használni
7. MICROSOFT FORMS
7.1. Kérdőívek készítése
7.2. Az egyes kérdéstípusok tulajdonságai
7.3. Gyakorlati praktikák
7.4. Megosztás, kitöltés, kiértékelés
8. MICROSOFT STREAM
8.1. Mire való a Stream
8.2. Videók feltöltése
8.3. Videók megosztása
8.4. Videók megtekintése
További Microsoft 365 alkalmazások áttekintése, hogy milyen esetekben lehetne őket használni, mik a jövőbeli kilátásaik
Számomra nagyon érdekes volt a tananyag, és kíváncsian várom hogyan fogom tudni ezt a gyakorlatba is átültetni.
Germán Tamás
evosoft Hungary kft