Hatékony időgazdálkodás és feladatkezelés a mindennapokban - Időpontok és jelentkezés
Első oktatási nap: 2025. augusztus 28.
Első oktatási nap: 2025. október 28.
Zártcsoportos képzésre jelentkezem
Jelentkezés időpont nélkül
A modern munkahelyi környezetben egyre nagyobb elvárás a hatékonyság, miközben a feladatok és a határidők folyamatosan szaporodnak. Képzésünk segít abban, hogy a résztvevők megtanulják, hogyan kezeljék jobban az idejüket, hogyan csökkentsék a halogatást és a túlterheltséget, valamint hogyan növeljék a produktivitásukat. A gyakorlati megközelítés révén már a tréning napján alkalmazható technikákat sajátítanak el, amelyek segítenek a munkájuk és a magánéletük kiegyensúlyozásában.
- Azoknak, akik úgy érzik, hogy folyamatos időhiányban szenvednek, és szeretnék hatékonyabban szervezni a napjukat.
- Minden irodai és vezetői pozícióban dolgozónak, akik sok párhuzamos feladatot kezelnek és szeretnének jobb prioritásokat felállítani.
- Akik szeretnék csökkenteni a munkahelyi stresszt és hatékonyabbá tenni a feladatvégzésüket.
- Olyan csapatoknak, akik közösen szeretnék fejleszteni időgazdálkodási stratégiáikat és hatékonyabb együttműködést kialakítani.
A tanfolyami részvétel nem kötött előfeltételhez.
A nap, mint nap ránk zúduló feladattenger hatékony időkezelési szokásokat és strukturált munkavégzést kíván, amellyel megelőzhető a folyamatos tűzoltásból fakadó állandó stressz érzet.
A képzés egy napos, interaktív tréning formájában valósul meg, amely során a résztvevők elméleti és gyakorlati ismereteket is kapnak.
Tematika
1. BEVEZETÉS AZ IDŐGAZDÁLKODÁSBA
1.1. Időgazdálkodási kihívások a modern munkakörnyezetben
1.2. Az időgazdálkodás és a produktivitás közötti kapcsolat
1.3. Időpazarló szokások felismerése és kezelése
2. PRIORITÁSOK MEGHATÁROZÁSA ÉS HATÉKONY TERVEZÉS
2.1. A sürgős vs. fontos feladatok elve (Eisenhower-mátrix, ABCDE, GTD)
2.2. SMART célok és hatékony feladatlista-készítés
2.3. Heti és napi tervezési technikák
3. HALOGATÁS LEKÜZDÉSE ÉS FÓKUSZÁLT MUNKAVÉGZÉS
3.1. Miért halogatunk, és hogyan győzhetjük le?
3.2. Időblokkolás és pomodoro technika
3.3. A figyelemelterelő tényezők kezelése
4. PRODUKTIVITÁSNÖVELŐ ESZKÖZÖK ÉS MÓDSZEREK
4.1. Digitális és analóg eszközök az időgazdálkodás támogatására (Idő- és feladatkezelési szoftverek, pl. MsOffice, Asana, Trello, Jira, ToDoList, stb.)
4.2. Automatizáció és delegálás a hatékonyabb munkavégzés érdekében
4.3. A hatékony meetingek és kommunikáció alapelvei
5. MUNKA ÉS MAGÁNÉLET EGYENSÚLYA
5.1. Hogyan előzzük meg a kiégést?
5.2. A pihenés és regeneráció szerepe a hatékony munkavégzésben
5.3. A személyes hatékonyság hosszú távú fenntartása
6. GYAKORLATI FELADATOK ÉS SZEMÉLYES AKCIÓTERV
6.1. Egyéni időgazdálkodási problémák feltérképezése
6.2. Személyes időgazdálkodási terv készítése
6.3. A következő lépések meghatározása
A tréning során konkrét esettanulmányokkal, szituációs gyakorlatokkal és önismereti tesztekkel támogatjuk a résztvevők fejlődését.
Eredmény és hasznosulás
A résztvevők a tréning végére olyan gyakorlati eszközökkel és stratégiákkal rendelkeznek, amelyek segítenek a hatékonyabb munkavégzésben, a stressz csökkentésében és a jobb időgazdálkodás kialakításában. Képesek lesznek tudatosabban tervezni, feladatokat hatékonyabban delegálni, és kiegyensúlyozottabb munkanapot kialakítani.
Rendkívül jól felkészült oktatóhoz volt szerencsénk. Érthető volt, összeszedett, kommunikatív. Köszönöm, hogy itt lehettem.
Fekete Emese Melinda
T-SYSTEMS MAGYARORSZÁG ZRT.