Hatékony időgazdálkodás és feladatkezelés a mindennapokban - Időpontok és jelentkezés
Első oktatási nap: 2025. október 28.
A jelentkezési határidő már lejárt. Ha szeretnél jönni, még leadhatod a jelentkezésedet és igyekszünk helyet biztosítani.
Zártcsoportos képzésre jelentkezem
Jelentkezés időpont nélkül
A modern munkahelyi környezetben egyre nagyobb elvárás a hatékonyság, miközben a feladatok és a határidők folyamatosan szaporodnak. Képzésünk segít abban, hogy a résztvevők megtanulják, hogyan kezeljék jobban az idejüket, hogyan csökkentsék a halogatást és a túlterheltséget, valamint hogyan növeljék a produktivitásukat. A gyakorlati megközelítés révén már a tréning napján alkalmazható technikákat sajátítanak el, amelyek segítenek a munkájuk és a magánéletük kiegyensúlyozásában.
- Azoknak, akik úgy érzik, hogy folyamatos időhiányban szenvednek, és szeretnék hatékonyabban szervezni a napjukat.
- Minden irodai és vezetői pozícióban dolgozónak, akik sok párhuzamos feladatot kezelnek és szeretnének jobb prioritásokat felállítani.
- Akik szeretnék csökkenteni a munkahelyi stresszt és hatékonyabbá tenni a feladatvégzésüket.
- Olyan csapatoknak, akik közösen szeretnék fejleszteni időgazdálkodási stratégiáikat és hatékonyabb együttműködést kialakítani.
A tanfolyami részvétel nem kötött előfeltételhez.
A nap, mint nap ránk zúduló feladattenger hatékony időkezelési szokásokat és strukturált munkavégzést kíván, amellyel megelőzhető a folyamatos tűzoltásból fakadó állandó stressz érzet.
A képzés egy napos, interaktív tréning formájában valósul meg, amely során a résztvevők elméleti és gyakorlati ismereteket is kapnak.
Tematika
1. BEVEZETÉS AZ IDŐGAZDÁLKODÁSBA
1.1. Időgazdálkodási kihívások a modern munkakörnyezetben
1.2. Az időgazdálkodás és a produktivitás közötti kapcsolat
1.3. Időpazarló szokások felismerése és kezelése
2. PRIORITÁSOK MEGHATÁROZÁSA ÉS HATÉKONY TERVEZÉS
2.1. A sürgős vs. fontos feladatok elve (Eisenhower-mátrix, ABCDE, GTD)
2.2. SMART célok és hatékony feladatlista-készítés
2.3. Heti és napi tervezési technikák
3. HALOGATÁS LEKÜZDÉSE ÉS FÓKUSZÁLT MUNKAVÉGZÉS
3.1. Miért halogatunk, és hogyan győzhetjük le?
3.2. Időblokkolás és pomodoro technika
3.3. A figyelemelterelő tényezők kezelése
4. PRODUKTIVITÁSNÖVELŐ ESZKÖZÖK ÉS MÓDSZEREK
4.1. Digitális és analóg eszközök az időgazdálkodás támogatására (Idő- és feladatkezelési szoftverek, pl. MsOffice, Asana, Trello, Jira, ToDoList, stb.)
4.2. Automatizáció és delegálás a hatékonyabb munkavégzés érdekében
4.3. A hatékony meetingek és kommunikáció alapelvei
5. MUNKA ÉS MAGÁNÉLET EGYENSÚLYA
5.1. Hogyan előzzük meg a kiégést?
5.2. A pihenés és regeneráció szerepe a hatékony munkavégzésben
5.3. A személyes hatékonyság hosszú távú fenntartása
6. GYAKORLATI FELADATOK ÉS SZEMÉLYES AKCIÓTERV
6.1. Egyéni időgazdálkodási problémák feltérképezése
6.2. Személyes időgazdálkodási terv készítése
6.3. A következő lépések meghatározása
A tréning során konkrét esettanulmányokkal, szituációs gyakorlatokkal és önismereti tesztekkel támogatjuk a résztvevők fejlődését.
Eredmény és hasznosulás
A résztvevők a tréning végére olyan gyakorlati eszközökkel és stratégiákkal rendelkeznek, amelyek segítenek a hatékonyabb munkavégzésben, a stressz csökkentésében és a jobb időgazdálkodás kialakításában. Képesek lesznek tudatosabban tervezni, feladatokat hatékonyabban delegálni, és kiegyensúlyozottabb munkanapot kialakítani.
Számomra nagyon hasznos volt a tanfolyam. Külön is köszönöm a színvonalas oktatói környezetet, kiszolgálást!
Szúcs János