A 2x4 órás online stresszkezelési képzésünkön a résztvevők azonosítják saját stresszfaktoraikat és azt is, hogy mivel okozhatnak ők is stresszt másoknak. A megoldások széles tárházát mutatjuk be, hogy mindenki a saját magának leginkább testhezálló megoldást tudja kiválasztani és beépíteni az életébe. Ezért három megközelítést is bemutatunk a stressz kezelésére: egyrészt megvizsgáljuk a feladatokat és az azokhoz fűződő viszonyt. Emellett átvesszük az érzelmeket, és azt, hogy min lehet változtatni ahhoz, hogy csökkenjen a stressz szintje. A harmadik megközelítés pedig a megfigyelésen, mindfulness-en alapul, ebbe is betekintést kapnak a résztvevők. A képzés az online térben is a saját élmények, tapasztalatok feldolgozására épít, és az elmélet-gyakorlat aránya minimum 40-60%.
Nincs előzetesen elvárt ismeret, a kurzust bárki elvégezheti.
Ezt a képzést azoknak ajánljuk, akik stresszes helyzetekkel küzdenek és szeretnének nyugodtabban, hatékonyabban működni a mindennapjaikban.
A képzés témái:
A tanfolyam célja a hatékony érdekérvényesítő kommunikáció képességének fejlesztése. A képzésen kiemelt figyelmet fordítunk az értő figyelem, a hatékony kérdések és az érdekérvényesítő kifejezésmód fejlesztésére. A verbális kommunikáción túl a résztvevők megismerkedhetnek a testbeszéd témakörével is.
Az asszertív kommunikációs tréningen a résztvevők megtanulják felismerni a nem asszertív kommunikációs stílusokat, legyen az agresszív, passzív, vagy ezek kombinációja, és megtanulják azt, hogy hogyan tudnak ezekre, a célnak megfelelően reagálni. Ezen kívül a kurzus egy önismereti utazás is, hisz a nem hatékony kommunikáció mögött gyakran tanult minták állnak, amiket érdemes tudatosítani és ezt követően megváltoztatni. Ez a 2 nap erre is lehetőséget kínál.
A tanfolyam célja az időgazdálkodás alapjainak megismerése, különböző technikák bemutatása és elsajátítása. A hallgatók bevezetést kapnak a strukturált idő- és feladatkezelés elméleti hátterébe és megismerkednek a széles körben használt szoftverek (pl. Microsoft Office Outlook, ToDoist, online naptár alkalmazások és feladatkezelők) gyakorlati alkalmazásában rejlő lehetőségekkel feladataik tudatos menedzseléséhez.
A 3x4 órás online kommunikációs workshopon a résztvevők fejleszthetik azokat a képességeiket, amik az online és offline térben is elengedhetetlenek a sikeres és hatékony kommunikációhoz. Ehhez számos helyzetgyakorlatot használunk, mert hiszünk a tapasztalati tanulás erejében, akár online tanteremben vagyunk, akár valamelyik oktatótermünkben. A hatékony kommunikációhoz vezető úton fejlesztjük a résztvevők kérdezéstechnikai képességeit, figyelmét. Hangsúlyt fektetünk arra is, hogy az online térben leghatékonyabb kommunikációs trükköket és best-practice-eket is megosszuk.
A workshop célja a történetmesélés üzleti környezetben való felhasználásának elsajátítása.
Miért hasznos készség a történetmesélés üzleti környezetben? Evolúciósan fogékonyak vagyunk a történetekre.Az emberiség évezredeken át történeteken keresztül osztotta meg tapasztalatait egymással. A legszárazabb adatokat is érdekessé teheti, ha történetbe vannak ágyazva. A történetek erejét felhasználva könnyebben tudjuk motiválni a munkatársakat, meggyőzni a partnereket, és érvelni saját álláspontunk mellett.
Egy prezentáció történetek nélkül félkarú óriás. Természetesen nem tündérmeséket kell kreálnunk ahhoz, hogy a száraz tényeket emészthetővé, élvezhetővé tegyük. A workshop végére nemcsak azt sajátítják el a résztvevők, hogyan meséljenek igazán élvezetesen, de azt is, hogy mikor milyen történeteket érdemes választani, és azok hogyan tudják a mondanivalót magával ragadóvá, emlékezetessé tenni.
Csia Ferenc fantasztikusan jó oktató, a napi munkához jól használható ötleteket adott.
Cofidis
Excel makró programozás
Profi volt.
Wysiwyg-Alak Informatikai Kft.
Lindner Zoltán