368 500 Ft + Áfa helyett 338 500 Ft + Áfa
Tanfolyam időpontok és jelentkezés
Első oktatási nap: 2025. március 31., további oktatási napok: április 1., 2.
368 500 Ft + Áfa helyett 338 500 Ft + Áfa
Első oktatási nap: 2025. augusztus 27., további oktatási napok: 28., 29.
368 500 Ft + Áfa helyett 338 500 Ft + Áfa
Első oktatási nap: 2025. december 8., további oktatási napok: 9., 10.
368 500 Ft + Áfa helyett 338 500 Ft + Áfa
Zártcsoportos képzésre jelentkezem
Jelentkezés időpont nélkül
Az ITIL® 4 keretrendszerre épülő képzés stratégiai és gyakorlati útmutatót nyújt annak érdekében, hogy segítsen a szervezeteknek megérteni az üzleti kapcsolatok kezelésének értékét, valamint a legfontosabb fogalmakat és kihívásokat.
A szakembereknek képesnek kell lenniük arra, hogy felhasználják ezeket a fogalmakat a digitális technológiába történő befektetések megtérülésének biztosítására, a szolgáltatási kapcsolati modellek kidolgozására és azok eredményes alkalmazására.
Az üzleti kapcsolatok kezelésével kapcsolatos tevékenységek beépülnek a szervezet szolgáltatási értékfolyamaiba, holisztikus és végponttól végpontig megközelítéssel.
A kapcsolódó ITIL® 4 Specialist Business Relationship Management vizsgát és annak költségét a képzés tartalmazza.
Az Üzleti kapcsolatok kezelése képzés olyan informatikai szolgáltatásmenedzsment szakembereknek szól, akik részt vesznek a Szolgáltatók és az Ügyfél szervezetek, valamint az informatikai szolgáltatásban érintett és érdekelt felek közötti kapcsolatok kialakításában és azok fenntartásában.
The Swirl logo™ is a trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
ITIL® is a registered trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
ITIL® 4 Foundation képesítés, valamint angol nyelv ismerete, tekintettel arra, hogy a tananyag és a vizsga is angol nyelvű.
Az Üzleti Kapcsolatok Kezelése (BRM) nagy valószínűséggel az egyik legfontosabb szolgáltatásmenedzsment módszertan, de a tapasztalatok alapján ritkán tartozik a legfejlettebbek közé.
Egy Informatikai Szolgáltató lényegében nem is létezhet az üzleti szponzorokkal és ügyfelekkel kialakított és folyamatosan fenntartott jó kapcsolatok nélkül, és mégis, ezen üzleti kapcsolatok kezelése gyakran nem megfelelő.
Annak ellenére, hogy az általános megközelítés szerint az IT-nak és az üzletnek mindig stratégiai partnerként kell együttműködnie, a valóságban a különböző üzleti szervezeteknek eltérő típusú szolgáltatási kapcsolatokra van szükségük az IT szolgáltatókkal.
A digitális technológia szerepének tágabb üzleti értelemben vett közös értelmezése a legfontosabb tényezője ezeknek a szolgáltatási kapcsolatoknak, még akkor is, ha ennek szerepe adott esetben nem stratégiai.
Az Üzleti Kapcsolatok Kezelése képzés segíti és támogatja, hogy az üzleti szféra és az IT szolgáltató között jobb szolgáltatási kapcsolatok alakuljanak ki.
A képzésen tanultak eredménnyel használhatók fel mindhárom szolgáltatói együttműködési forma, nevezetesen az alapkapcsolatok, a magasabb szintű szolgáltatási együttműködések, illetve a legmagasabb szintű stratégiai partnerségek esetén is.
Copyright © AXELOS Limited 2016. Used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
A TANFOLYAM A KÖVETKEZŐ TANULÁSI EREDMÉNYEKHEZ SEGÍT HOZZÁ:
- Az üzleti kapcsolatok kialakítása, valamint folyamatos fenntartása során azonosított tevékenységek, szerepek, felelősségi körök, szakmai ismeretek és készségek ismertetése.
- Mit kell tenni annak érdekében, hogy az érdekelt és érintett felek megértsék a stratégiai és működtetési követelményeket az értékteremtés és az üzleti célok elérése érdekében.
- A teljesítőképesség javítása érdekében alkalmazott, az Üzleti Kapcsolatok Kezelésére jellemző módszertani sikertényezők és az ezeket alátámasztó mérőszámok áttekintése.
- A BRM módszertani képességek mérése, elemzése és fejlesztése az ITIL® Érettségi Modell felhasználásával.
A tanfolyam felépítése az ITIL®4 szolgáltatás dimenzió megközelítését követi:
- Értékfolyamok és folyamatok - a BRM tevékenységei és munkafolyamatai, valamint ezek integrálása a szolgáltató értékfolyamaiba.
- Szervezetek és emberek - a BRM kulcsfontosságú kompetenciái és szerepkörei, valamint a módszertant támogató lehetséges szervezeti megoldások.
- Információ és technológia - a módszertan bemenetei és kimenetei, valamint a BRM keretében alkalmazott tipikus automatizálási eljárások.
- Partnerek és beszállítók - a harmadik felektől való függőségek, valamint hogy hogyan támogathatják a BRM módszertanát a beszállítók.
A csomag tartalmazza az oktató által tartott tanfolyamot, valamint a vizsgát.
ITIL® 4 Specialist: Business Relationship Management Exam
• Időtartam: 90 perc
• Kérdések száma: 40
• Sikeresség szint: 28
• Sikeresség százalék: 70%
• Online vizsga: igen
• Felügyelt vizsga: igen
• Segédanyag használható: nem
• Akkreditált BRM tanfolyam elvégzése előfeltétel: igen
ITIL® 4 Specialist minősítést a tanfolyamot követően, tetszőleges időpontban online szerezheted meg.
A tanfolyam ára magában foglalja a 182.500 Ft + ÁFA vizsgadíjat, mely kötelezően tartalmaz egy digitális tankönyvet (eBook).
Take2: A vizsgadíjon felüli plusz 19.500 Ft + Áfa összeg befizetésével még egyszer újra vizsgázhatsz.
Az ITIL® 4 Specialist tanúsítványt 3 évente szükséges megújítani.
A tanfolyam szakképzett mentorai
Kérdésed van a tréninggel kapcsolatban?
ALAPOZÓ TRÉNINGEK EHHEZ A KÉPZÉSHEZ
Még nincs elegendő tudásod a kurzus elvégzéséhez? Akkor ezekkel a képzésekkel szerezheted meg a szükséges alapokat.
ITIL® 4 Foundation akkreditált vizsgafelkészítő vizsgával
ITIL® 4 Foundation akkreditált vizsgafelkészítő szimulációs gyakorlattal és vizsgával
ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support, Fulfil (MSF) akkreditált vizsgafelkészítő tanfolyam vizsgával
ITIL® 4 Foundation e-learning vizsgával
385 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel
Ezek a tanfolyamok és e-learningek is érdekelhetnek
Tekintsd meg néhány további képzésünket a témában
ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT (HVIT) akkreditált tanfolyam vizsgával
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support Course e-learning vizsgával
452 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value e-learning vizsgával
452 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel
ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT (HVIT) e-learning vizsgával
452 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel
ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI) e-learning vizsgával
452 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel
Oktató személye szuper volt, mint szakmailag, mind emberileg, nagyon jó környezetet teremtett
Mayer Viktor
Intrum Zrt.