fbpx
Tanfolyam hossza:
Képzés nyelve:
24 tanóra
Magyar, igény esetén angol
A képzés díja:

368 500 Ft + Áfa helyett 338 500 Ft + Áfa


Tanfolyam időpontok és jelentkezés

Első oktatási nap: 2024. szeptember 9., további oktatási napok: 10., 11.

Hétköznap napközbeni (09.00 - 16.30)
Jelentkezési határidő:
2024. augusztus 30.
Képzés nyelve:
Magyar
Tanfolyam díja:

368 500 Ft + Áfa helyett 338 500 Ft + Áfa

Zártcsoportos képzésre jelentkezem

Amennyiben munkatársaiddal zárt csoportos képzésen veszel részt és kaptál a tanfolyam időpont kódot, itt tudod leadni jelentkezésedet.

Jelentkezés időpont nélkül

Ha egyik időpont sem felel meg neked, de érdekel a tanfolyam, kérünk, hogy add le jelentkezésedet időpont nélkül! Új időpont felvételekor értesíteni fogunk.

Az ITIL® 4 keretrendszerre épülő képzés stratégiai és gyakorlati útmutatót nyújt annak érdekében, hogy segítsen a szervezeteknek megérteni az üzleti kapcsolatok kezelésének értékét, valamint a legfontosabb fogalmakat és kihívásokat.

A szakembereknek képesnek kell lenniük arra, hogy felhasználják ezeket a fogalmakat a digitális technológiába történő befektetések megtérülésének biztosítására, a szolgáltatási kapcsolati modellek kidolgozására és azok eredményes alkalmazására.

Az üzleti kapcsolatok kezelésével kapcsolatos tevékenységek beépülnek a szervezet szolgáltatási értékfolyamaiba, holisztikus és végponttól végpontig megközelítéssel.

A kapcsolódó ITIL® 4 Specialist Business Relationship Management vizsgát és annak költségét a képzés tartalmazza.

Az Üzleti kapcsolatok kezelése képzés olyan informatikai szolgáltatásmenedzsment szakembereknek szól, akik részt vesznek a Szolgáltatók és az Ügyfél szervezetek, valamint az informatikai szolgáltatásban érintett és érdekelt felek közötti kapcsolatok kialakításában és azok fenntartásában.

The Swirl logo™ is a trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
ITIL® is a registered trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

ITIL® 4 Foundation képesítés, valamint angol nyelv ismerete, tekintettel arra, hogy a tananyag és a vizsga is angol nyelvű.

Az Üzleti Kapcsolatok Kezelése (BRM) nagy valószínűséggel az egyik legfontosabb szolgáltatásmenedzsment módszertan, de a tapasztalatok alapján ritkán tartozik a legfejlettebbek közé.


Egy Informatikai Szolgáltató lényegében nem is létezhet az üzleti szponzorokkal és ügyfelekkel kialakított és folyamatosan fenntartott jó kapcsolatok nélkül, és mégis, ezen üzleti kapcsolatok kezelése gyakran nem megfelelő.

Annak ellenére, hogy az általános megközelítés szerint az IT-nak és az üzletnek mindig stratégiai partnerként kell együttműködnie, a valóságban a különböző üzleti szervezeteknek eltérő típusú szolgáltatási kapcsolatokra van szükségük az IT szolgáltatókkal.

A digitális technológia szerepének tágabb üzleti értelemben vett közös értelmezése a legfontosabb tényezője ezeknek a szolgáltatási kapcsolatoknak, még akkor is, ha ennek szerepe adott esetben nem stratégiai.

Az Üzleti Kapcsolatok Kezelése képzés segíti és támogatja, hogy az üzleti szféra és az IT szolgáltató között jobb szolgáltatási kapcsolatok alakuljanak ki.

A képzésen tanultak eredménnyel használhatók fel mindhárom szolgáltatói együttműködési forma, nevezetesen az alapkapcsolatok, a magasabb szintű szolgáltatási együttműködések, illetve a legmagasabb szintű stratégiai partnerségek esetén is.

 

Copyright © AXELOS Limited 2016. Used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

 
A TANFOLYAM A KÖVETKEZŐ TANULÁSI EREDMÉNYEKHEZ SEGÍT HOZZÁ:
  • Az üzleti kapcsolatok kialakítása, valamint folyamatos fenntartása során azonosított tevékenységek, szerepek, felelősségi körök, szakmai ismeretek és készségek ismertetése.
  • Mit kell tenni annak érdekében, hogy az érdekelt és érintett felek megértsék a stratégiai és működtetési követelményeket az értékteremtés és az üzleti célok elérése érdekében.
  • A teljesítőképesség javítása érdekében alkalmazott, az Üzleti Kapcsolatok Kezelésére jellemző módszertani sikertényezők és az ezeket alátámasztó mérőszámok áttekintése.
  • A BRM módszertani képességek mérése, elemzése és fejlesztése az ITIL® Érettségi Modell felhasználásával.

 

A tanfolyam felépítése az ITIL®4 szolgáltatás dimenzió megközelítését követi:

  • Értékfolyamok és folyamatok - a BRM tevékenységei és munkafolyamatai, valamint ezek integrálása a szolgáltató értékfolyamaiba.
  • Szervezetek és emberek - a BRM kulcsfontosságú kompetenciái és szerepkörei, valamint a módszertant támogató lehetséges szervezeti megoldások.
  • Információ és technológia - a módszertan bemenetei és kimenetei, valamint a BRM keretében alkalmazott tipikus automatizálási eljárások.
  • Partnerek és beszállítók - a harmadik felektől való függőségek, valamint hogy hogyan támogathatják a BRM módszertanát a beszállítók.

 

 

A csomag tartalmazza az oktató által tartott tanfolyamot, valamint a vizsgát.

ITIL® 4 Specialist: Business Relationship Management Exam

• Időtartam: 90 perc
• Kérdések száma: 40
• Sikeresség szint: 28
• Sikeresség százalék: 70%
• Online vizsga: igen
• Felügyelt vizsga: igen
• Segédanyag használható: nem
• Akkreditált BRM tanfolyam elvégzése előfeltétel: igen

 

ITIL® 4 Specialist minősítést a tanfolyamot követően, tetszőleges időpontban online szerezheted meg.  

A tanfolyam ára magában foglalja a 182.500 Ft + ÁFA vizsgadíjat, mely kötelezően tartalmaz egy digitális tankönyvet (eBook).
Take2: A vizsgadíjon felüli plusz 19.500 Ft + Áfa összeg befizetésével még egyszer újra vizsgázhatsz.

 

Az ITIL® 4  Specialist tanúsítványt 3 évente szükséges megújítani. 

A tanfolyam szakképzett mentorai


Kérdésed van a tréninggel kapcsolatban?



ALAPOZÓ TRÉNINGEK EHHEZ A KÉPZÉSHEZ

Még nincs elegendő tudásod a kurzus elvégzéséhez? Akkor ezekkel a képzésekkel szerezheted meg a szükséges alapokat.


ITIL® 4 Foundation akkreditált vizsgafelkészítő vizsgával
(MFITIL4)

Hossz:
16 tanóra
Ár:

279 500 Ft + Áfa

Kedvezmény:
Időpontok:
szept. 16
dec. 02
ITIL® 4 Foundation akkreditált vizsgafelkészítő szimulációs gyakorlattal és vizsgával
(MFITIL4S)

Hossz:
24 tanóra
Ár:
308 500 Ft + Áfa
Kedvezmény:
Időpontok:
szept. 16
dec. 02
ITIL® 4 Foundation e-learning vizsgával
(MFITIL1E)

Ár:

385 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel

ITIL® 4 is the latest update of the world’s most popular framework for IT Service Management and offers a renewed focus on value-driven practices and the optimization of IT Services. The ITIL® 4 Foundation exam is included in the price.

Ezek a tanfolyamok és e-learningek is érdekelhetnek

Tekintsd meg néhány további képzésünket a témában


ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT (HVIT) akkreditált tanfolyam vizsgával
(MFITILHV)

Hossz:
24 tanóra
Ár:

348 500 Ft + Áfa

Kedvezmény:
Időpontok:
okt. 14
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support Course e-learning vizsgával
(MFITILCDSE)

Ár:

452 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel

This course makes up one of the modules which go together to form the ITIL 4 Managing Professional stream. The 2 days of training looks at the ‘core’ service management activities involved in the ITIL framework, as well as the ‘creation’ of services as newly covered by ITIL 4. It also covers service performance and service quality and improvement. The ITIL 4 Specialist: Create Deliver and Support exam is included in the price.
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value e-learning vizsgával
(MFITILDSVE)

Ár:

452 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel

This course makes up one of the modules which go together to form the ITIL 4 Managing Professional stream. The 2 days of training covers all types of engagement and interaction which occurs between a service provider and their customers, users, suppliers and partners. The ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value exam is included in the price.
ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT (HVIT) e-learning vizsgával
(MFITILVE)

Ár:

452 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel

The ITIL 4 High Velocity IT course gives thorough understanding regarding the methods in which digital organisations and digital operating models works in high velocity environments to the participants, focusing on quick delivery of products and services to achieve high value. This training course consists of the use of working practices like Agile and Lean, and technical practices and technologies such as Cloud, Automation, and Automatic Testing etc.
ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI) e-learning vizsgával
(MFITILDPIE)

Ár:

452 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel

This course provides universal skills and knowledge which is applicable to both the Managing Professional and Strategic Leader streams of ITIL® 4. The 2 days of training focuses on how to create a ‘learning and improving’ IT organisation and looks at both practical and strategic elements. The ITIL 4 Specialist Direct, Plan and Improve exam is included in the price. Key topics covered include the influence and impact of Agile and Lean, planning and delivering continual improvement, and creating a strong and effective strategic direction.
ITIL® 4 Practitioner - Monitoring and Event Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILMOEM)

Ár:
705 500 Ft + Áfa
The ITIL® 4 Practitioner Monitoring and Event Management Certification aims to equip IT professionals with skills to effectively monitor and manage events, ensuring optimal performance and minimising service disruptions in IT service management. It focuses on proactive measures to enhance service reliability and user satisfaction.
ITIL® 4 Practitioner - Deployment Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILDEPM)

Ár:
705 500 Ft + Áfa
Deployment management is crucial for organisations as it ensures that changes in IT services are introduced effectively, aligning with business objectives. The ITIL® 4 Practitioner: Deployment Management Training Course is a specialised course designed to equip IT professionals with the knowledge and skills necessary to effectively manage the deployment of IT services and changes into production environments.
ITIL® 4 Practitioner - Problem Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILPME)

Ár:
705 500 Ft + Áfa
ITIL® 4 Problem Management is a practice that focuses on identifying and resolving the root causes of IT service problems to minimise disruptions.
ITIL® 4 Practitioner - Incident Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILINCM)

Ár:
705 500 Ft + Áfa
ITIL® 4 Incident Management is important as it ensures stable and available IT services, minimises downtime, improves service quality, and enhances customer satisfaction.
Certified IT Service Manager CITSM e-learning
(MFCITSME)

Ár:
786 500 Ft + Áfa
IT Service Management is the way to implement, deliver, and manage IT services to fulfil organisational needs that confirm an appropriate combination of processes, technologies, and people to provide value. The Certified IT Service Manager (CITSM) Course is an advanced training designed to equip IT professionals with the knowledge and skills required to effectively manage and optimise IT service delivery in alignment with business objectives and industry best practices.
Root Cause Analysis e-learning
(MFROOTCAE)

Ár:
469 500 Ft + Áfa
Root Cause Analysis identifies underlying reasons for problems. It's a methodical approach to understand, address, and prevent issues from recurring. The Root Cause Analysis Course is a specialised training course designed to equip IT professionals with the knowledge and skills necessary to identify and address the root causes of incidents and problems within an IT service environment.