368 500 Ft + Áfa helyett 338 500 Ft + Áfa
Tanfolyam időpontok és jelentkezés
Első oktatási nap: 2025. február 17., további oktatási napok: 18., 19.
368 500 Ft + Áfa helyett 338 500 Ft + Áfa
Első oktatási nap: 2025. július 28., további oktatási napok: 29., 30.
368 500 Ft + Áfa helyett 338 500 Ft + Áfa
Első oktatási nap: 2025. november 10., további oktatási napok: 11., 12.
368 500 Ft + Áfa helyett 338 500 Ft + Áfa
Zártcsoportos képzésre jelentkezem
Jelentkezés időpont nélkül
Az ITIL® 4 keretrendszeren alapuló képzés egy kombinált modul, amely az ITIL® szolgáltatásmenedzsment keretrendszer öt üzemeltetési módszertanához kapcsolódó alapvető koncepciókat részletezi: Incidenskezelés, Igénykezelés, Monitorozás és eseménykezelés, Service Desk, valamint Problémakezelés. Részletes ismertetésre kerülnek a Monitor, Support és Fulfil módszertanok célkitűzései és kulcsfogalmai, megvilágítva azok fontosságát az IT-szolgáltatások hatékony fenntartásában, támogatásában és nyújtásában.
A Monitor, Support, Fulfil képzés olyan IT szolgáltatásmenedzsment szakembereknek szól, akik részt vesznek a napi operatív feladatok elvégzésében, beleértve a szolgáltatások nyújtását az ügyfeleknek, valamint a szolgáltatási kérelmek megoldását, illetve a felmerülő hibák (incidensek, problémák) kezelését, javítását. A képzés az IT-szolgáltatások területén tevékenykedő egyéb szakembereknek is ajánlott.
ITIL® 4 Foundation bizonyítvány (vagy ITIL® 4 MP Transition bizonyítvány)
A Monitor, Support, Fulfil (MSF) a következő célokra összpontosít és azokra terjed ki, így a résztvevők a tanfolyam elvégzése után tisztában lesznek az alábbiakkal:
- Az öt MSF módszertan célja
- Az MSF módszertanokkal kapcsolatos kulcsfogalmak, definíciók
- MSF módszertanok sikertényezői és a hozzájuk kapcsolódó mérőszámok
- Az MSF módszertanok folyamatai, illetve ezek integrációja a szervezet szolgáltatási értékfolyamaiba
- Az érintett szolgáltatásmenedzsment módszertanok tevékenységeihez szükséges kompetenciák és a szervezeten belüli szerepekörök
- MSF módszertanok szervezeti megoldásai
- Milyen információkra van szükség az érintett szolgáltatásmenedzsment módszertanok hatékonyságához
- MSF módszertanok automatizálási eszközeinek funkcionális követelményei
- Beszállítók szerepe az érintett módszertanokban
- Beszállítók bevonásában rejlő lehetőségek

ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support & Fulfil (MSF) a következő témakörökre terjed ki:
1. Incidenskezelés (INM) módszertan:
1.1. A módszertan kulcsfogalmai.
1.2. A módszertan folyamatai.
1.3. A módszertan szerepei és kompetenciái.
1.4. Hogyan támogatja és teszi lehetővé az információ és a technológia a módszertan.
1.5. A partnerek és beszállítók szerepe a módszertanban.
1.6. Hogyan használható az ITIL® képességmodell a módszertan fejlesztésére.
1.7. A módszertan sikerességéhez szükséges ajánlások.
2. Service Desk (SD) módszertan:
2.1. A módszertan kulcsfogalmai.
2.2. A módszertan folyamatai.
2.3. A módszertan szerepei és kompetenciái.
3. Igénykezelés (SRM) módszertan:
3.1. A módszertan kulcsfogalmai.
3.2. A módszertan folyamatai.
3.3. A módszertan szerepei és kompetenciái.
3.4. Hogyan támogatja és teszi lehetővé az információ és a technológia a módszertan.
3.5. A partnerek és beszállítók szerepe a módszertanban.
3.6. Hogyan használható az ITIL® képességmodell a módszertan fejlesztésére.
3.7. A módszertan sikerességéhez szükséges ajánlások.
4. Monitorozás és eseménykezelés (MEM) módszertan:
4.1. A módszertan kulcsfogalmai.
4.2. A módszertan folyamatai.
4.3. A módszertan szerepei és kompetenciái.
4.4. Hogyan támogatja és teszi lehetővé az információ és a technológia a módszertan.
4.5. A partnerek és beszállítók szerepe a módszertanban.
4.6. Hogyan használható az ITIL® képességmodell a módszertan fejlesztésére.
4.7. A módszertan sikerességéhez szükséges ajánlások.
5. Problémakezelés (PRM) módszertan:
5.1. A módszertan kulcsfogalmai.
5.2. A módszertan folyamatai.
5.3. A módszertan szerepei és kompetenciái.
5.4. Hogyan támogatja és teszi lehetővé az információ és a technológia a módszertan.
5.5. A partnerek és beszállítók szerepe a módszertanban.
5.6. Hogyan használható az ITIL® képességmodell a módszertan fejlesztésére.
5.7. A módszertan sikerességéhez szükséges ajánlások.
6. Monitor, Support, & Fulfil (MSF)
6.1. A Monitor, Support & Fulfil módszertanok folyamatainak és értékfolyamainak megértése.
6.2. Hogyan támogatja és teszi lehetővé az információ és a technológia dimenzió az egyes módszertanokat.
6.3. Ajánlások a Monitor, Support, & Fulfil módszertanok sikerességéhez.
ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support, Fulfil vizsga:
• Időtartam: 90 perc
• Kérdések száma: 60
• Sikeresség szint: 39
• Sikeresség százalék: 65%
• Online vizsga: igen
• Felügyelt vizsga: igen
• Segédanyag használható: nem
• Bloom Taxonómia szintek: 1 és 2
• Akkreditált MSF tanfolyam elvégzése előfeltétel: igen
ITIL®4 Specialist minősítést a tanfolyamot követően, tetszőleges időpontban online szerezheted meg.
A tanfolyam ára magában foglalja a 182.500 Ft + ÁFA vizsgadíjat, mely kötelezően tartalmaz egy digitális tankönyvet (eBook).
Take2: A vizsgadíjon felüli plusz 19.500 Ft + Áfa összeg befizetésével még egyszer újra vizsgázhatsz.
Az ITIL®4 Specialist tanúsítványt 3 évente szükséges megújítani.
A tanfolyam szakképzett mentorai
Kérdésed van a tréninggel kapcsolatban?
TOVÁBBFEJLESZTENÉD A TUDÁSOD A TÉMÁBAN?
Ha szeretnél mélyebb ismereteket szerezni ezen a területen, akkor ezekből a ráépülő képzésekből választhatsz.
ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI) akkreditált tanfolyam vizsgával
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support akkreditált tanfolyam vizsgával
ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT (HVIT) akkreditált tanfolyam vizsgával
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value akkreditált tanfolyam vizsgával
ITIL® 4 Specialist: Business Relationship Management akkreditált vizsgafelkészítő tanfolyam vizsgával
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support Course e-learning vizsgával

452 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value e-learning vizsgával

452 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel
ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT (HVIT) e-learning vizsgával

452 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel
ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI) e-learning vizsgával

452 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel
ITIL® 4 Practitioner: Service Request Management e-learning vizsga voucherrel

ITIL® 4 Practitioner: Service Desk e-learning vizsga voucherrel

ITIL® 4 Specialist: IT Asset Management e-learning vizsga voucherrel

ITIL® 4 Practitioner - Monitoring and Event Management e-learning vizsga voucherrel

ITIL® 4 Practitioner - Deployment Management e-learning vizsga voucherrel

ITIL® 4 Practitioner - Problem Management e-learning vizsga voucherrel

ITIL® 4 Leader: Digital and IT Strategy e-learning vizsga voucherrel

ITIL® 4 Specialist: Plan, Implement And Control e-learning vizsga voucherrel

ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support, and Fulfil e-learning vizsga voucherrel

ITIL® 4 Specialist: Business Relationship Management e-learning vizsga voucherrel

ITIL® 4 Specialist: Acquiring And Managing Cloud Services e-learning vizsga voucherrel

ITIL® 4 Practitioner - Incident Management e-learning vizsga voucherrel

ITIL® 4 Specialist: Sustainability in Digital and IT e-learning vizsga voucherrel

Ezek a tanfolyamok és e-learningek is érdekelhetnek
Tekintsd meg néhány további képzésünket a témában
COBIT alapok - Informatikai irányítás tanfolyam
ITIL® 4 Foundation akkreditált vizsgafelkészítő szimulációs gyakorlattal és vizsgával
ITIL® 4 Foundation e-learning vizsgával

385 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel
Egyértelműen látszott, hogy az oktató nagyon nagy tapasztalattal rendelkezik. A "fejlesztői gyakorlatban" használatos megvalósításról hozott folyamatos példák és a szakmai szóhasználat ezt nagyban alátámasztotta.
Kiss Marcell