fbpx
Képzés hossza:
Képzés nyelve:
24 tanóra
Magyar, igény esetén angol
A képzés díja:

368 500 Ft + Áfa helyett 338 500 Ft + Áfa


Tanfolyam időpontok és jelentkezés

Első oktatási nap: 2025. február 17., további oktatási napok: 18., 19.

Hétköznap napközbeni (09.00 - 16.30)
Jelentkezési határidő:
2025. február 7.
Képzés nyelve:
Magyar
Tanfolyam díja:

368 500 Ft + Áfa helyett 338 500 Ft + Áfa

Első oktatási nap: 2025. július 28., további oktatási napok: 29., 30.

Hétköznap napközbeni (09.00 - 16.30)
Jelentkezési határidő:
2025. július 18.
Képzés nyelve:
Magyar
Tanfolyam díja:

368 500 Ft + Áfa helyett 338 500 Ft + Áfa

Első oktatási nap: 2025. november 10., további oktatási napok: 11., 12.

Hétköznap napközbeni (09.00 - 16.30)
Jelentkezési határidő:
2025. október 31.
Képzés nyelve:
Magyar
Tanfolyam díja:

368 500 Ft + Áfa helyett 338 500 Ft + Áfa

Zártcsoportos képzésre jelentkezem

Amennyiben munkatársaiddal zárt csoportos képzésen veszel részt és kaptál a tanfolyam időpont kódot, itt tudod leadni jelentkezésedet.

Jelentkezés időpont nélkül

Ha egyik időpont sem felel meg neked, de érdekel a tanfolyam, kérünk, hogy add le jelentkezésedet időpont nélkül! Új időpont felvételekor értesíteni fogunk.

Az ITIL® 4 keretrendszeren alapuló képzés egy kombinált modul, amely az ITIL® szolgáltatásmenedzsment keretrendszer öt üzemeltetési módszertanához kapcsolódó alapvető koncepciókat részletezi: Incidenskezelés, Igénykezelés, Monitorozás és eseménykezelés, Service Desk, valamint Problémakezelés. Részletes ismertetésre kerülnek a Monitor, Support és Fulfil módszertanok célkitűzései és kulcsfogalmai, megvilágítva azok fontosságát az IT-szolgáltatások hatékony fenntartásában, támogatásában és nyújtásában.

A Monitor, Support, Fulfil képzés olyan IT szolgáltatásmenedzsment szakembereknek szól, akik részt vesznek a napi operatív feladatok elvégzésében, beleértve a szolgáltatások nyújtását az ügyfeleknek, valamint a szolgáltatási kérelmek megoldását, illetve a felmerülő hibák (incidensek, problémák) kezelését, javítását. A képzés az IT-szolgáltatások területén tevékenykedő egyéb szakembereknek is ajánlott.

ITIL® 4 Foundation bizonyítvány (vagy ITIL® 4 MP Transition bizonyítvány)

A Monitor, Support, Fulfil (MSF) a következő célokra összpontosít és azokra terjed ki, így a résztvevők a tanfolyam elvégzése után tisztában lesznek az alábbiakkal:

 

  • Az öt MSF módszertan célja
  • Az MSF módszertanokkal kapcsolatos kulcsfogalmak, definíciók
  • MSF módszertanok sikertényezői és a hozzájuk kapcsolódó mérőszámok
  • Az MSF módszertanok folyamatai, illetve ezek integrációja a szervezet szolgáltatási értékfolyamaiba
  • Az érintett szolgáltatásmenedzsment módszertanok tevékenységeihez szükséges kompetenciák és a szervezeten belüli szerepekörök
  • MSF módszertanok szervezeti megoldásai
  • Milyen információkra van szükség az érintett szolgáltatásmenedzsment módszertanok hatékonyságához
  • MSF módszertanok automatizálási eszközeinek funkcionális követelményei
  • Beszállítók szerepe az érintett módszertanokban
  • Beszállítók bevonásában rejlő lehetőségek

 

 

 

ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support & Fulfil (MSF) a következő témakörökre terjed ki:

 

1. Incidenskezelés (INM) módszertan:

1.1. A módszertan kulcsfogalmai.

1.2. A módszertan folyamatai.

1.3. A módszertan szerepei és kompetenciái.

1.4. Hogyan támogatja és teszi lehetővé az információ és a technológia a módszertan.

1.5. A partnerek és beszállítók szerepe a módszertanban.

1.6. Hogyan használható az ITIL® képességmodell a módszertan fejlesztésére.

1.7. A módszertan sikerességéhez szükséges ajánlások.

 

2. Service Desk (SD) módszertan:

2.1. A módszertan kulcsfogalmai.

2.2. A módszertan folyamatai.

2.3. A módszertan szerepei és kompetenciái.

 

3. Igénykezelés (SRM) módszertan:

3.1. A módszertan kulcsfogalmai.

3.2. A módszertan folyamatai.

3.3. A módszertan szerepei és kompetenciái.

3.4. Hogyan támogatja és teszi lehetővé az információ és a technológia a módszertan.

3.5. A partnerek és beszállítók szerepe a módszertanban.

3.6. Hogyan használható az ITIL® képességmodell a módszertan fejlesztésére.

3.7. A módszertan sikerességéhez szükséges ajánlások.

 

 

 

4. Monitorozás és eseménykezelés (MEM) módszertan:

4.1. A módszertan kulcsfogalmai.

4.2. A módszertan folyamatai.

4.3. A módszertan szerepei és kompetenciái.

4.4. Hogyan támogatja és teszi lehetővé az információ és a technológia a módszertan.

4.5. A partnerek és beszállítók szerepe a módszertanban.

4.6. Hogyan használható az ITIL® képességmodell a módszertan fejlesztésére.

4.7. A módszertan sikerességéhez szükséges ajánlások.

 

5. Problémakezelés (PRM) módszertan:

5.1. A módszertan kulcsfogalmai.

5.2. A módszertan folyamatai.

5.3. A módszertan szerepei és kompetenciái.

5.4. Hogyan támogatja és teszi lehetővé az információ és a technológia a módszertan.

5.5. A partnerek és beszállítók szerepe a módszertanban.

5.6. Hogyan használható az ITIL® képességmodell a módszertan fejlesztésére.

5.7. A módszertan sikerességéhez szükséges ajánlások.

 

6. Monitor, Support, & Fulfil (MSF)

6.1. A Monitor, Support & Fulfil módszertanok folyamatainak és értékfolyamainak megértése.

6.2. Hogyan támogatja és teszi lehetővé az információ és a technológia dimenzió az egyes módszertanokat.

6.3. Ajánlások a Monitor, Support, & Fulfil módszertanok sikerességéhez.

ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support, Fulfil vizsga:

• Időtartam: 90 perc

• Kérdések száma: 60

• Sikeresség szint: 39

• Sikeresség százalék: 65%

• Online vizsga: igen

• Felügyelt vizsga: igen

• Segédanyag használható: nem

• Bloom Taxonómia szintek: 1 és 2

• Akkreditált MSF tanfolyam elvégzése előfeltétel: igen

 


ITIL
®4 Specialist minősítést a tanfolyamot követően, tetszőleges időpontban online szerezheted meg.  

A tanfolyam ára magában foglalja a 182.500 Ft + ÁFA vizsgadíjat, mely kötelezően tartalmaz egy digitális tankönyvet (eBook).
Take2: A vizsgadíjon felüli plusz 19.500 Ft + Áfa összeg befizetésével még egyszer újra vizsgázhatsz.

 

Az ITIL®4  Specialist tanúsítványt 3 évente szükséges megújítani. 

A tanfolyam szakképzett mentorai


Kérdésed van a tréninggel kapcsolatban?



TOVÁBBFEJLESZTENÉD A TUDÁSOD A TÉMÁBAN?

Ha szeretnél mélyebb ismereteket szerezni ezen a területen, akkor ezekből a ráépülő képzésekből választhatsz.


ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI) akkreditált tanfolyam vizsgával
(MFITILDPI)

Hossz:
24 tanóra
Ár:

348 500 Ft + Áfa

Kedvezmény:
Időpontok:
ápr. 07
okt. 29
nov. 17
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support akkreditált tanfolyam vizsgával
(MFITILCDS)

Hossz:
24 tanóra
Ár:

348 500 Ft + Áfa

Kedvezmény:
Időpontok:
aug. 11
nov. 24
ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT (HVIT) akkreditált tanfolyam vizsgával
(MFITILHV)

Hossz:
24 tanóra
Ár:

348 500 Ft + Áfa

Kedvezmény:
Időpontok:
febr. 17
jún. 16
nov. 05
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value akkreditált tanfolyam vizsgával
(MFITILDSV)

Hossz:
24 tanóra
Ár:

348 500 Ft + Áfa

Kedvezmény:
Időpontok:
ápr. 14
okt. 07
ITIL® 4 Specialist: Business Relationship Management akkreditált vizsgafelkészítő tanfolyam vizsgával
(MFITILBRM)

Hossz:
24 tanóra
Ár:

368 500 Ft + Áfa helyett 338 500 Ft + Áfa

Időpontok:
márc. 31
aug. 27
dec. 08
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support Course e-learning vizsgával
(MFITILCDSE)

Ár:

452 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel

This course makes up one of the modules which go together to form the ITIL 4 Managing Professional stream. The 2 days of training looks at the ‘core’ service management activities involved in the ITIL framework, as well as the ‘creation’ of services as newly covered by ITIL 4. It also covers service performance and service quality and improvement. The ITIL 4 Specialist: Create Deliver and Support exam is included in the price.
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value e-learning vizsgával
(MFITILDSVE)

Ár:

452 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel

This course makes up one of the modules which go together to form the ITIL 4 Managing Professional stream. The 2 days of training covers all types of engagement and interaction which occurs between a service provider and their customers, users, suppliers and partners. The ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value exam is included in the price.
ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT (HVIT) e-learning vizsgával
(MFITILVE)

Ár:

452 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel

The ITIL 4 High Velocity IT course gives thorough understanding regarding the methods in which digital organisations and digital operating models works in high velocity environments to the participants, focusing on quick delivery of products and services to achieve high value. This training course consists of the use of working practices like Agile and Lean, and technical practices and technologies such as Cloud, Automation, and Automatic Testing etc.
ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI) e-learning vizsgával
(MFITILDPIE)

Ár:

452 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel

This course provides universal skills and knowledge which is applicable to both the Managing Professional and Strategic Leader streams of ITIL® 4. The 2 days of training focuses on how to create a ‘learning and improving’ IT organisation and looks at both practical and strategic elements. The ITIL 4 Specialist Direct, Plan and Improve exam is included in the price. Key topics covered include the influence and impact of Agile and Lean, planning and delivering continual improvement, and creating a strong and effective strategic direction.
ITIL® 4 Practitioner: Service Request Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILSRME)

Ár:
705 500 Ft + Áfa
ITIL® Service Request Management is a practice that focuses on efficiently handling and fulfilling service requests from users and customers. It ensures a structured and streamlined approach to managing the entire lifecycle of service requests, from submission to fulfilment.
ITIL® 4 Practitioner: Service Desk e-learning vizsga voucherrel
(MFITILSDTE)

Ár:
705 500 Ft + Áfa
This course focuses on enhancing service desk practices and skills within the ITIL framework, aiming to improve overall service delivery and customer satisfaction.
ITIL® 4 Specialist: IT Asset Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILITAME)

Ár:
940 500 Ft + Áfa
The ITIL® 4 Specialist: IT Asset Management Course is designed to provide a comprehensive knowledge of the key concepts, principles, and challenges of ITAM. This ITIL® Certification course will help them to gain in-depth knowledge of applying the organisation’s sustainability objectives to ITAM, know how to verify, audit, and analyse IT assets, and key skills required for ITAM.
ITIL® 4 Practitioner - Monitoring and Event Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILMOEM)

Ár:
705 500 Ft + Áfa
The ITIL® 4 Practitioner Monitoring and Event Management Certification aims to equip IT professionals with skills to effectively monitor and manage events, ensuring optimal performance and minimising service disruptions in IT service management. It focuses on proactive measures to enhance service reliability and user satisfaction.
ITIL® 4 Practitioner - Deployment Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILDEPM)

Ár:
705 500 Ft + Áfa
Deployment management is crucial for organisations as it ensures that changes in IT services are introduced effectively, aligning with business objectives. The ITIL® 4 Practitioner: Deployment Management Training Course is a specialised course designed to equip IT professionals with the knowledge and skills necessary to effectively manage the deployment of IT services and changes into production environments.
ITIL® 4 Practitioner - Problem Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILPME)

Ár:
705 500 Ft + Áfa
ITIL® 4 Problem Management is a practice that focuses on identifying and resolving the root causes of IT service problems to minimise disruptions.
ITIL® 4 Leader: Digital and IT Strategy e-learning vizsga voucherrel
(MFITILDITSE)

Ár:
940 500 Ft + Áfa
This ITIL® 4 Leader: Digital and IT Strategy DITS Training Course is a highly specialised course that focuses on harmonising digital business and IT strategies. Individuals will lay their hands-on approach on how to create a digital vision and how to shape IT and business strategy. 
ITIL® 4 Specialist: Plan, Implement And Control e-learning vizsga voucherrel
(MFITILPICE)

Ár:
940 500 Ft + Áfa
ITIL 4 Specialist: Plan, Implement and Control focuses on effective service planning, implementation, and control in IT service management for professionals aiming to enhance their skills in aligning IT services with business goals. 
ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support, and Fulfil e-learning vizsga voucherrel
(MFITILMSFE)

Ár:
940 500 Ft + Áfa
 ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support, and Fulfil Training focuses on optimising IT service performance, providing effective user support, and efficiently fulfilling service requests. 
ITIL® 4 Specialist: Business Relationship Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILBRME)

Ár:
940 500 Ft + Áfa
In the rapidly evolving landscape of IT service management, the ITIL® 4 Specialist: Business Relationship Management (BRM) Training Course emerges as a critical component. This course focuses on the indispensable discipline of Business Relationship Management, highlighting its relevance in fostering effective communication and collaboration between IT service providers and their business partners.
ITIL® 4 Specialist: Acquiring And Managing Cloud Services e-learning vizsga voucherrel
(MFITILAMCSE)

Ár:
940 500 Ft + Áfa
This ITIL® 4 Specialist Acquiring and Managing Cloud Services Course delve into the critical realm of cloud services within the ITIL® 4 framework, exploring their significance in modern IT infrastructures. It elucidates the principles, strategies, and practices essential for effectively acquiring and managing cloud services, aligning them with business objectives. With the accelerating shift to cloud-based solutions, this course provides indispensable insights into optimising the utilisation and management of cloud services.
ITIL® 4 Practitioner - Incident Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILINCM)

Ár:
705 500 Ft + Áfa
ITIL® 4 Incident Management is important as it ensures stable and available IT services, minimises downtime, improves service quality, and enhances customer satisfaction.
ITIL® 4 Specialist: Sustainability in Digital and IT e-learning vizsga voucherrel
(MFITILSDITE)

Ár:
940 500 Ft + Áfa
The ITIL® 4 Specialist: Sustainability in Digital and IT Training focuses on integrating sustainable practices within digital and IT services, aligning with the growing emphasis on environmental responsibility in technology. It explores strategies for minimising the environmental impact of IT operations while optimising efficiency. In today's tech-driven landscape, sustainability in digital and IT services is paramount for responsible and ethical business practices.

Ezek a tanfolyamok és e-learningek is érdekelhetnek

Tekintsd meg néhány további képzésünket a témában


COBIT alapok - Informatikai irányítás tanfolyam
(MFCOB)

Hossz:
16 tanóra
Ár:
249 500 Ft + Áfa
Kedvezmény:
Időpontok:
febr. 27
júl. 24
nov. 20
ITIL® 4 Foundation akkreditált vizsgafelkészítő szimulációs gyakorlattal és vizsgával
(MFITIL4S)

Hossz:
24 tanóra
Ár:
308 500 Ft + Áfa
Kedvezmény:
Időpontok:
márc. 24
jún. 23
szept. 22
ITIL® 4 Foundation e-learning vizsgával
(MFITIL1E)

Ár:

385 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel

ITIL® 4 is the latest update of the world’s most popular framework for IT Service Management and offers a renewed focus on value-driven practices and the optimization of IT Services. The ITIL® 4 Foundation exam is included in the price.