fbpx
Képzés hossza:
Képzés nyelve:
16 tanóra
Magyar, igény esetén angol
A képzés díja:
249 500 Ft + Áfa

COBIT alapok - Informatikai irányítás tanfolyam - Időpontok és jelentkezés

Első oktatási nap: 2025. november 20., további oktatási napok: 21.

Hétköznap napközbeni (09.00 - 16.30)
Jelentkezési határidő:
2025. november 12.
Képzés nyelve:
Magyar
Tanfolyam díja:
249 500 Ft + Áfa
Kedvezmények:
MasterMoms program

Zártcsoportos képzésre jelentkezem

Amennyiben munkatársaiddal zárt csoportos képzésen veszel részt és kaptál a tanfolyam időpont kódot, itt tudod leadni jelentkezésedet.

Jelentkezés időpont nélkül

Ha egyik időpont sem felel meg neked, de érdekel a tanfolyam, kérünk, hogy add le jelentkezésedet időpont nélkül! Új időpont felvételekor értesíteni fogunk.

Ezeket a kedvezményeket veheted igénybe jelentkezéskor:

MasterMoms program

A COBIT 2019 Foundation képzés betekintést nyújt abba, hogy hogyan lehet az IT-célokat összehangolni a stratégiai üzleti célokkal – beleértve az IT-ből származó érték meghatározását, a szükséges erőforrásokat és a lehetséges kockázatokat, amelyek az üzlet és az IT stabil és összehangolt kapcsolatának kialakítása során merülhetnek fel.

A tanfolyamot ajánljuk:

  • Senior IT- és üzleti vezetőknek, CIO-knak, CDO-knak
  • Hatósági szakembereknek és tanácsadóknak
  • Kockázatkezelési, GRC- és programmenedzsereknek
  • IT-biztonsági menedzsereknek, valamint adatokért és információkért felelős személyeknek
  • Diákoknak és pályakezdőknek

Angol nyelv középfokú ismerete, tekintettel arra, hogy a tananyag és az esetleges vizsga is angol nyelvű.

A COBIT 2019 Foundation képzést azért alakították ki, hogy segítsen a COBIT 2019 jelenlegi és potenciális felhasználóinak mélyebb megértést szerezni a COBIT 2019 keretrendszerről, és biztosítsa az hallgató tudásának összehangolását a COBIT 2019 különböző aspektusai, valamint az információk és a technológia vállalati irányítása (EGIT) terén.

A képzés résztvevője megismerkedhet a COBIT 2019 alapelveivel, fogalmaival és metodológiáival, amelyek segítségével hatékony menedzsmentet alakíthat ki és tarthat fenn a vállalati IT irányításához.

A kapcsolódó vizsga teszteli a hallgató tudását a tanult témákban, és azok, akik sikeresen teljesítik a COBIT 2019 Foundation vizsgát, megszerzik a COBIT 2019 Foundation tanúsítványt.

A kurzuson szerzett tudással a hallgató:

 

  • Felismeri a COBIT alkalmazásának kontextusát, előnyeit és kulcsfontosságú indokait, mint információ- és technológiai irányítási keretrendszert.
  • Felismeri a COBIT termékarchitektúrájának leírásait és céljait.
  • Képes a COBIT más vonatkozó keretrendszerekkel, szabványokkal és tudásbázisokkal való összehangolására.
  • Megérti és képes leírni az irányítási rendszer és az irányítási keretrendszer alapelveit.
  • Le tudja írni az irányítási rendszer összetevőit.
  • Megérti a Goals Cascade (célok láncolata) átfogó struktúráját és tartalmát.
  • Ismeri a 40 irányítási és menedzsment célkitűzést és azok rendeltetését.

 

 

  • Megérti az irányítási és menedzsment célkitűzések és az irányítási komponensek közötti kapcsolatot.
  • Megkülönbözteti a COBIT alapú teljesítménykezelést az érettségi és képességi perspektívák alapján.
  • Felfedezi, hogyan tervezhet egy testreszabott irányítási rendszert a COBIT segítségével.
  • El tudja magyarázni a COBIT üzleti esettanulmányának kulcspontjait.
  • Megérti és emlékszik a COBIT implementációs megközelítésének fázisaira.
  • Leírja a kapcsolatokat a COBIT tervezési és implementációs irányelvei között.
  • Felkészül a COBIT 2019 Foundation vizsgára.

 

A KURZUS TÉMAKÖREI, TEMATIKÁJA:

A képzés során megismerik a keretrendszer alapjait, az ügyfélközpontú megközelítés fontosságát, valamint a hatékony irányítási rendszerek kialakításának és működtetésének elveit. Kiemelt figyelmet kap az IT-szolgáltatások teljesítményének mérése és az üzleti igényekhez igazított rendszerek testreszabása. A résztvevők betekintést nyernek az irányítási célok meghatározásába, az eredményesség mérésébe, valamint az ITIL gyakorlatban történő alkalmazásába. A tanfolyam végére képesek lesznek a keretrendszer alapelveire támaszkodva hatékonyan fejleszteni szervezetük IT-szolgáltatásait, és hozzájárulni az üzleti értékteremtéshez.

 

 

A COBIT bemutatásához az informatikai ellenőrök nemzetközi szövetségének (ISACA) anyagát használjuk fel.

A COBIT 2019 Foundation vizsga részletei:

  • Időtartam: 120 perc
  • Kérdések száma: 75
  • Sikeres vizsga küszöb: 65%
  • Online vizsga: igen
  • Felügyelt vizsga: igen
  • Vizsga alatt segédanyag használható: Nem

A vizsgaidőpontokat legalább 24 órával előre le kell foglalni.

COBIT alapok - Informatikai irányítás tanfolyam - Mentoraid lesznek


Kérdésed van a tréninggel kapcsolatban?



Ezek a tanfolyamok és e-learningek is érdekelhetnek

Tekintsd meg néhány további képzésünket a témában


ITIL® 4 Foundation akkreditált vizsgafelkészítő tanfolyam vizsgával
(MFITIL4)

Hossz:
16 tanóra
Ár:

279 500 Ft + Áfa

Kedvezmény:
Time to Renew: 10% kedvezmény
Időpontok:
okt. 08
dec. 01
ITIL® 4 Foundation akkreditált vizsgafelkészítő tanfolyam szimulációs gyakorlattal és vizsgával
(MFITIL4S)

Hossz:
24 tanóra
Ár:
308 500 Ft + Áfa
Kedvezmény:
Time to Renew: 10% kedvezmény
Időpontok:
okt. 08
dec. 01
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support akkreditált tanfolyam vizsgával
(MFITILCDS)

Hossz:
24 tanóra
Ár:

348 500 Ft + Áfa

Kedvezmény:
Time to Renew: 10% kedvezmény
Időpontok:
nov. 24
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value akkreditált tanfolyam vizsgával
(MFITILDSV)

Hossz:
24 tanóra
Ár:

348 500 Ft + Áfa

Kedvezmény:
Time to Renew: 10% kedvezmény
Időpontok:
okt. 08
ISO 9001 vezető belső auditor képzés
(MFISO9001VA)

Hossz:
8 tanóra
Ár:
79 500 Ft + Áfa
Időpontok:
Jelenleg nincs meghirdetve időpont erre a tanfolyamra, megfelelő számú érdeklődés esetén indítjuk. Kérünk, hogy érdeklődj kollégáinknál!
ISO 9001 minőségirányítási vezető tanfolyam
(MFISO9001MV)

Hossz:
8 tanóra
Ár:
79 500 Ft + Áfa
Időpontok:
Jelenleg nincs meghirdetve időpont erre a tanfolyamra, megfelelő számú érdeklődés esetén indítjuk. Kérünk, hogy érdeklődj kollégáinknál!
ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support, Fulfil (MSF) akkreditált vizsgafelkészítő tanfolyam vizsgával
(MFITILMSF)

Hossz:
24 tanóra
Ár:

368 500 Ft + Áfa helyett 338 500 Ft + Áfa

Időpontok:
nov. 10
ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure, Improve (CAI) akkreditált vizsgafelkészítő tanfolyam vizsgával
(MFITILCAI)

Hossz:
24 tanóra
Ár:
368 500 Ft + Áfa
Időpontok:
okt. 13
ITIL® 4 Foundation e-learning vizsgával
(MFITIL1E)
Önálló tanulásra szánt e-learning tananyag

Ár:
489 500 Ft + Áfa
ITIL® 4 is the latest update of the world’s most popular framework for IT Service Management and offers a renewed focus on value-driven practices and the optimization of IT Services. The ITIL® 4 Foundation exam is included in the price.
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support Course e-learning vizsgával
(MFITILCDSE)
Önálló tanulásra szánt e-learning tananyag

Ár:
489 500 Ft + Áfa
This course makes up one of the modules which go together to form the ITIL 4 Managing Professional stream. The 2 days of training looks at the ‘core’ service management activities involved in the ITIL framework, as well as the ‘creation’ of services as newly covered by ITIL 4. It also covers service performance and service quality and improvement. The ITIL 4 Specialist: Create Deliver and Support exam is included in the price.
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value e-learning vizsgával
(MFITILDSVE)
Önálló tanulásra szánt e-learning tananyag

Ár:
489 500 Ft + Áfa
Turn services into experiences – built around stakeholder value. This e-learning course takes you through every stage of the customer journey, equipping you with the skills to understand, shape, and improve interactions with customers, users, and partners. You’ll learn to design value-driven, data-based, and user-centered digital service experiences. Gain practical knowledge in demand shaping, expectation setting, onboarding/offboarding, service catalog use, and managing customer feedback. Understand how to co-create value through collaboration and apply key ITIL® practices like service level management and service desk operations to build long-term stakeholder satisfaction. The ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value exam is included in the price.
COBIT® Foundation vizsgafelkészítő e-learning vizsga voucherrel
(MFCOBITE)
Önálló tanulásra szánt e-learning tananyag

Ár:
324 500 Ft + Áfa
You’ll be learning about the following topics: Why COBIT® was introduced, its version history and how it has developed The 5 underlying principles behind COBIT® The Seven Enablers of effective IT governance described by the COBIT® framework The business case for COBIT® and how to present it to stakeholders How to use the COBIT® Process Capability Model How to implement COBIT® in an organisation
ITIL® 4 Practitioner: Service Request Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILSRME)
Önálló tanulásra szánt e-learning tananyag

Ár:
489 500 Ft + Áfa
ITIL® Service Request Management is a practice that focuses on efficiently handling and fulfilling service requests from users and customers. It ensures a structured and streamlined approach to managing the entire lifecycle of service requests, from submission to fulfilment.
ITIL® 4 Practitioner: Service Desk e-learning vizsga voucherrel
(MFITILSDTE)
Önálló tanulásra szánt e-learning tananyag

Ár:
434 500 Ft + Áfa
This course focuses on enhancing service desk practices and skills within the ITIL framework, aiming to improve overall service delivery and customer satisfaction.
ITIL® 4 Specialist: IT Asset Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILITAME)
Önálló tanulásra szánt e-learning tananyag

Ár:
489 500 Ft + Áfa
The ITIL® 4 Specialist: IT Asset Management Course is designed to provide a comprehensive knowledge of the key concepts, principles, and challenges of ITAM. This ITIL® Certification course will help them to gain in-depth knowledge of applying the organisation’s sustainability objectives to ITAM, know how to verify, audit, and analyse IT assets, and key skills required for ITAM.
ITIL® 4 Practitioner - Problem Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILPME)
Önálló tanulásra szánt e-learning tananyag

Ár:
434 500 Ft + Áfa
ITIL® 4 Problem Management is a practice that focuses on identifying and resolving the root causes of IT service problems to minimise disruptions.
ITIL® 4 Leader: Digital and IT Strategy e-learning vizsga voucherrel
(MFITILDITSE)
Önálló tanulásra szánt e-learning tananyag

Ár:
435 000 Ft + Áfa
This ITIL® 4 Leader: Digital and IT Strategy DITS Training Course is a highly specialised course that focuses on harmonising digital business and IT strategies. Individuals will lay their hands-on approach on how to create a digital vision and how to shape IT and business strategy. 
ITIL® 4 Specialist: Plan, Implement And Control e-learning vizsga voucherrel
(MFITILPICE)
Önálló tanulásra szánt e-learning tananyag

Ár:
489 500 Ft + Áfa
ITIL 4 Specialist: Plan, Implement and Control focuses on effective service planning, implementation, and control in IT service management for professionals aiming to enhance their skills in aligning IT services with business goals. 
ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support, and Fulfil e-learning vizsga voucherrel
(MFITILMSFE)
Önálló tanulásra szánt e-learning tananyag

Ár:
489 500 Ft + Áfa
 ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support, and Fulfil Training focuses on optimising IT service performance, providing effective user support, and efficiently fulfilling service requests. 
ITIL® 4 Specialist: Business Relationship Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILBRME)
Önálló tanulásra szánt e-learning tananyag

Ár:
489 500 Ft + Áfa
In the rapidly evolving landscape of IT service management, the ITIL® 4 Specialist: Business Relationship Management (BRM) Training Course emerges as a critical component. This course focuses on the indispensable discipline of Business Relationship Management, highlighting its relevance in fostering effective communication and collaboration between IT service providers and their business partners.
Root Cause Analysis e-learning
(MFROOTCAE)
Önálló tanulásra szánt e-learning tananyag

Ár:
469 500 Ft + Áfa
Root Cause Analysis identifies underlying reasons for problems. It's a methodical approach to understand, address, and prevent issues from recurring. The Root Cause Analysis Course is a specialised training course designed to equip IT professionals with the knowledge and skills necessary to identify and address the root causes of incidents and problems within an IT service environment.