fbpx

ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support Course e-learning vizsgával

Tanfolyam kódja:
MFITILCDSE
Tanfolyam hossza:
16 tanóra, tetszőleges időpontban
Ára:

452 500 Ft + Áfa most 6 hónap hozzáféréssel

Rövid ismertetés:

This course makes up one of the modules which go together to form the ITIL 4 Managing Professional stream. The 2 days of training looks at the ‘core’ service management activities involved in the ITIL framework, as well as the ‘creation’ of services as newly covered by ITIL 4. It also covers service performance and service quality and improvement. The ITIL 4 Specialist: Create Deliver and Support exam is included in the price.

Előfeltételek:

ITIL® 4 Foundation certification. 

Kiknek ajánljuk?

The course is targeted towards practitioners of IT Service Management who manage the operation and end-to-end delivery of IT-enabled and digital products and services.

Képzés nyelve:
Angol
Részletes leírás:

Upon purchase you will receive a password via the email you used to purchase the course. You will then be able to login to the online learning platform with your email and password. You will have access to the platform for 90 days to complete your course.

 

The specifics of this e-learning:

  • Internationally accredited
  • You can gain credit points
  • You can access the material anytime, from anywhere
  • It is accessible on mobile phone too
  • Interactive
  • It contains sample questions, and a sample exam
  • ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support 

 

 

 

The course has the following learning outcomes: 

 

  • Understand how to plan and build a service value stream to create, deliver and support services
  • Understand concepts and challenges across the service value system
  • Understand how to use a ‘shift left’ approach
  • Know how to plan and manage resources in the service value system
  • Understand the use and value of information and technology across the service value system
  • Know how relevant ITIL practices contribute to creation, delivery and support across the SVS and value streams
  • Know how to use a value stream to design, develop and transition new services
  • Know how to use ITIL practices to contribute to a value stream for a new service
  • Know how to use a value stream to provide user support
  • Know how ITIL practices contribute to a value stream for user support
  • Know how to create, deliver and support services
  • Know how to co-ordinate, prioritise and structure work and activities to create, deliver and support services
  • Understand the use and value of various concepts across the service value system

 

Accredited ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support training is provided by The Knowledge Academy accredited by PeopleCert. ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

 

Kapcsolódó vizsgák:

ITIL® 4 Specialist: Create Deliver and Support CDS Exam

  • 40 multiple choice questions
  • 90 minutes
  • Pass mark: 70% or 28/40
  • Closed book

The ITIL® 4 Specialist exam is taken online. 

A vizsga díja: 122 500 Ft + Áfa, melyet a tanfolyam tartalmaz.
Take2: A vizsgadíjon felüli plusz 15.500 Ft + ÁFA összeg befizetésével még egyszer újra vizsgázhatsz.

Vissza


Hasonló tanfolyamok listája:

A COBIT® 5 az ISACA útmutatóinak új generációja az IT vállalati irányítására és menedzsmentjére vonatkozóan. Számos szervezet és az üzleti, IT, kockázatkezelési, információbiztonsági és bizonyosságnyújtási közösséghez tartozó felhasználó tapasztalatára épít, melyet a COBIT® több mint 15 éves gyakorlati alkalmazása és használata során gyűjtöttek.

Az akkreditált tanfolyam célja, hogy a résztvevők megismerjék az informatikai és digitális szolgáltatások menedzsmentjére, tervezésére, üzemeltetésére és fejlesztésére alkalmazható legújabb gyakorlatokat, melyek nagyban segítik a szolgáltatások minőségének javítását, illetve a szabályozásra vonatkozó követelményeknek történő megfelelést. A tanfolyam megfelelő alapot nyújt az ITIL® 4 Foundation vizsga sikeres letételére.

 

Az akkreditált tanfolyam célja, hogy a résztvevők megismerjék az informatikai és digitális szolgáltatások menedzsmentjére, tervezésére, üzemeltetésére és fejlesztésére alkalmazható legújabb gyakorlatokat, melyek nagyban segítik a szolgáltatások minőségének javítását, illetve a szabályozásra vonatkozó követelményeknek történő megfelelést. A tanfolyam megfelelő alapot nyújt az ITIL® 4 Foundation vizsga sikeres letételére.

 

ITIL® 4 is the latest update of the world’s most popular framework for IT Service Management and offers a renewed focus on value-driven practices and the optimization of IT Services. The ITIL® 4 Foundation exam is included in the price.

Ez az akkreditált tanfolyam az egyik modul azok közül, amelyek az ITIL® 4  Managing Professional képzési folyamot alkotják. A 3 napos képzés az ITIL® keretrendszer „alapvető” részét képező szolgáltatásmenedzsment tevékenységeket, valamint az ITIL® 4 által új megközelítésben lefedett szolgáltatások „létrehozását” tárgyalja. Kiterjed továbbá a szolgáltatások teljesítményére, a szolgáltatások minőségére és a szolgáltatások fejlesztésére is.

A kapcsolódó ITIL® 4 Specialist Create Deliver and Support vizsgát és annak költségét a képzés tartalmazza.

This course makes up one of the modules which go together to form the ITIL 4 Managing Professional stream. The 2 days of training covers all types of engagement and interaction which occurs between a service provider and their customers, users, suppliers and partners. The ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value exam is included in the price.

Ez a tanfolyam az egyik modul azok közül, amelyek az ITIL® 4 Managing Professional képzési folyamot alkotják.
A 3 napos képzés kiterjed minden együttműködésre és interakcióra, amely a szolgáltató valamint az ügyfelek, felhasználók, továbbá a szolgáltató és a beszállítók, partnerek között történik.

A kapcsolódó ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value vizsgát és annak költségét a képzés tartalmazza.

The ITIL 4 High Velocity IT course gives thorough understanding regarding the methods in which digital organisations and digital operating models works in high velocity environments to the participants, focusing on quick delivery of products and services to achieve high value. This training course consists of the use of working practices like Agile and Lean, and technical practices and technologies such as Cloud, Automation, and Automatic Testing etc.

Ez a kurzus általános készségeket és ismereteket nyújt, amelyek egyaránt felhasználhatók az ITIL® 4 mindkét haladó szintű (Managing Professional és Strategic Leader) minősítési folyamatában. A 3 napos képzés arra összpontosít, hogy miként lehet létrehozni egy „tanuló és fejlesztő” informatikai szervezetet, és mind a gyakorlati, mind a stratégiai elemeket áttekinti. Az ITIL® 4 Specialist Direct, Plan and Improve vizsga díját a képzés tartalmazza. A legfontosabb témák között szerepel az Agile és a Lean módszertanok befolyásának és hatásának bemutatása, a folyamatos fejlesztés megtervezése és megvalósítása, valamint az erős és eredményes stratégiai irányítás kialakítása.

A kapcsolódó ITIL® 4 Strategist Direct, Plan and Improve vizsgát és annak költségét a képzés tartalmazza.

This course provides universal skills and knowledge which is applicable to both the Managing Professional and Strategic Leader streams of ITIL® 4. The 2 days of training focuses on how to create a ‘learning and improving’ IT organisation and looks at both practical and strategic elements. The ITIL 4 Specialist Direct, Plan and Improve exam is included in the price. Key topics covered include the influence and impact of Agile and Lean, planning and delivering continual improvement, and creating a strong and effective strategic direction.

A tanfolyam célja, hogy a résztvevők megismerjék az informatikai szolgáltatások menedzsmentjére (tervezésére, megvalósítására, üzemeltetésére és fejlesztésére) alkalmazható széles körben bevált gyakorlatokat, melyek nagyban segítik a minőségi IT-szolgáltatások kialakítását, javítását, illetve a szabályozásra vonatkozó követelményeknek való megfelelést.

A tanfolyam megfelelő alapot nyújt az ITIL® 4 Foundation vizsga sikeres letételére, melyet a képzés díja tartalmaz..

The ITIL® MALC course prepares you to take the ITIL® MALC exam and receive ITIL® Expert certification.The exam is included. The final course in the ITIL® Certification Scheme, ITIL® Managing Across the Lifecycle (MALC) allows professionals to gather all the knowledge they have acquired throughout their ITIL® studies and learn how each stage fits together, demonstrating a full understanding of the ITIL® service lifecycle.