Ma már senkinek sem kell bemutatni a soft skill kompetenciákat és annak jelentését. Az informatikai képzéseink a hard skill kategóriájába tartoznak, de ma már elengedhetetlen, hogy olyan készségek birtokába kerüljünk, amelyek segítségével a munkánkat hatékonyabban végezhetjük. Így a megszokott informatikai és projektmenedzsment témák mellett mostantól nyitunk a soft skillek irányába is.
Miért a Soft skill?
Képzéseink segítségével könnyebben és hatásosabban fogsz tudni prezentálni, kommunikálni és kooperálni a kollégáiddal, illetve a feladataidat, munkáidat hatékonyabb időgazdálkodással és priorizálással fogod tudni elvégezni.
Reméljük a gazdasági élet soft skill alapú képességeit is nálunk sajátítod el, mi garantáljuk a már megszokott minőséget!
Jelenleg elérhető soft skill képzéseink és a témához hasonló könnyebb irodai alkalmazások
Prezentációs technikák workshop
A tanfolyam célja a Microsoft Power Point vagy más alkalmazásban elkészített prezentációk előadásának fejlesztése. Lehet bármilyen profin is összerakva egy prezentáció, nem lesz sikeres, ha az előadó nem képes az üzenetét személyes kommunikációjában és előadásában átadni. Ezen a workshopon az előadók felkészítése kerül elsősorban fókuszba, hogy karizmatikusan, lámpaláz mentesen, könnyedén és a hallgatóságot lenyűgözve és meggyőzve tudják közvetíteni szakmai ismereteiket a célközönség felé akár személyesen, akár az online térben prezentálnak.
Hatékony időgazdálkodás és feladatkezelés a mindennapokban
A tanfolyam célja az időgazdálkodás alapjainak megismerése, különböző technikák bemutatása és elsajátítása. A hallgatók bevezetést kapnak a strukturált idő- és feladatkezelés elméleti hátterébe és megismerkednek a széles körben használt Microsoft Office Outlook gyakorlati alkalmazásában rejlő lehetőségekkel feladataik tudatos menedzseléséhez.
Üzleti storytelling workshop
Miért hasznos készség a történetmesélés üzleti környezetben? Evolúciósan fogékonyak vagyunk a történetekre.Az emberiség évezredeken át történeteken keresztül osztotta meg tapasztalatait egymással. A legszárazabb adatokat is érdekessé teheti, ha történetbe vannak ágyazva. A történetek erejét felhasználva könnyebben tudjuk motiválni a munkatársakat, meggyőzni a partnereket, és érvelni saját álláspontunk mellett.
Asszertív kommunikáció workshop
Az asszertív kommunikációs tréningen a résztvevők megtanulják felismerni a nem asszertív kommunikációs stílusokat, legyen az agresszív, passzív, vagy ezek kombinációja, és megtanulják azt, hogy hogyan tudnak ezekre, a célnak megfelelően reagálni. Ezen kívül a kurzus egy önismereti utazás is, hisz a nem hatékony kommunikáció mögött gyakran tanult minták állnak, amiket érdemes tudatosítani és ezt követően megváltoztatni. Ez a 2 nap erre is lehetőséget kínál.
A 2x4 órás online stresszkezelési képzésünkön a résztvevők azonosítják saját stresszfaktoraikat és azt is, hogy mivel okozhatnak ők is stresszt másoknak. A megoldások széles tárházát mutatjuk be, hogy mindenki a saját magának leginkább testhezálló megoldást tudja kiválasztani és beépíteni az életébe. Ezért három megközelítést is bemutatunk a stressz kezelésére: egyrészt megvizsgáljuk a feladatokat és az azokhoz fűződő viszonyt. Emellett átvesszük az érzelmeket, és azt, hogy min lehet változtatni ahhoz, hogy csökkenjen a stressz szintje.
A 3x4 órás online kommunikációs workshopon a résztvevők fejleszthetik azokat a képességeiket, amik az online és offline térben is elengedhetetlenek a sikeres és hatékony kommunikációhoz. Ehhez számos helyzetgyakorlatot használunk, mert hiszünk a tapasztalati tanulás erejében, akár online tanteremben vagyunk, akár valamelyik oktatótermünkben. A hatékony kommunikációhoz vezető úton fejlesztjük a résztvevők kérdezéstechnikai képességeit, figyelmét. Hangsúlyt fektetünk arra is, hogy az online térben leghatékonyabb kommunikációs trükköket és best-practice-eket is megosszuk.
Hatékony munkavégzés home office-ban - workshop
A tanfolyam célja, hogy azoknak a távmunkában dolgozó munkavállalóknak adjunk támogatást, akiknek az elmúlt időszakban megváltozott a munkakörülménye, otthonról kell dolgoznia. Akár egyedül él, akár családban, akár adott egy íróasztal a munkához, akár az ebédlő asztalon alakította ki az ideiglenes irodáját. Mindannyian szeretnénk visszakapni a régi életünket, de mi van akkor, ha ehhez a helyzethez hosszútávon kell alkalmazkodnunk?
Az agilitás a vezetésben nem más, mint az empátia, a körültekintő határozottság és a digitális jártasság. Ezen a tréningen elsajátíthatod azokat az ismereteket, melyekkel teljes mértékben megváltoztathatod a feladatvégzés eddig megszokott módszerét, és olyan ismeretekre tehetsz szert, amelyek segítségével eltűnhet a szervezet életéből az állandó egymásra mutogatás. A tanfolyam során eszközöket kapsz arra, hogy azonosítani tudd, hol is tartotok egy adott projektben, és neked, mint vezetőnek milyen lépéseket kell tenned az előrelépés érdekében.
Fókuszban a megoldás - vezetői tréning
A vezetői élménytréning a megoldásközpontú irányítás rejtelmeibe vezet be. Minden vezető életében vannak olyan helyzetek, amikor úgy érzik, hogy elakadtak és nincs megfelelő eszközük, ugyanazokat a köröket futják. A megoldásfókuszú vezető képzéssel lehetőség nyílik arra, hogy a vezető kilépjen a mókuskerékből és elinduljon a vágyott megoldások felé, elsajátítsa azokat az eszközöket, amelyekkel elérheti csapattagjainál, hogy a problémák helyett a megoldásokon legyen a fókusz.
Tanuld meg felismerni és megelőzni a kiégést vezetői képzésünkön!
Előfordul, hogy magunkon és/vagy munkatársunkon azt tapasztaljuk, hogy romlik a teljesítőképesség, szétszóródik a figyelem, ingerült, agresszív viselkedés kúszik be a napi munkavégzésbe, a korábban megbízható munkatársra rá sem lehet ismerni. Ezek mind-mind lehetnek a kiégés jelei. Vezetőként felelősséggel tartozunk magunkért és a munkatársainkért is, és ebbe beletartozik annak a felismerése is, hogy mi történik körülöttünk. A kiégés beazonosítható és megelőzhető. A tanfolyam során megismerheted a kiégés ismertetőjegyeit, fázisait és területeit.
A sikeres beszédtartás kulcsa - retorikai és tárgyalástechnikai eszközökkel
A képzést azoknak ajánljuk, akik szeretnének közönségre és alkalomra szabott, jól felépített beszédeket tartani. Különösen javasoljuk azoknak, akik nem szívesen állnak ki emberek elé előadóként, de munkájukból adódóan ezt néha mégis meg kell tenniük.A tanfolyam hallgatói a képzés végeztével képesek lesznek nagyobb közönség előtt hosszabb ideig beszélni oly módon, hogy a hallgatóság figyelme egész idő alatt fennmaradjon, köszönhetően az élvezetes és jól követhető előadói stílusnak.
Így ösztönözd a munkatársaidat - Vezetői motiválás képzés
Ahhoz, hogy ne csak a feladatok eredményéből legyen látható a teljesítmény, ismerni kell a munkatársak személyiségét, mozgatórugóit, miben tudnak és akarnak fejlődni. Az elvárásokat projektenként szükséges megfogalmazni, kell az új közös cél és alkotás folyamata, a folyamatos párbeszéd és teljesítménybeszélgetések, hogy a munkatárs visszajelzést kapjon munkájával és az előrehaladásával kapcsolatban. Mindenkinek kellenek a sikerélmények, visszajelzések, az értelmesség és eredményesség érzése, amelyek nélkülözhetetlen elemei a fejlődési út bejárásának.